Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Информационен ден по ОПАК се проведе във Варна
Автор: Екип Varna24.bg 13:16 / 21.10.2010Коментари (0)856
© Varna24.bg
Информационен ден за новите процедури по Оперативна програма "Административен капацитет" програмата се проведе в гр. Варна. Тема на форума бяха четири процедури, насочени към държавната администрация. Това са "Ефективна координация и партньорство при разработване и въвеждане на политики" (подприоритет 1.3); "Транснационално и междурегионално сътруднчество" (подприоритет 1.6); "Транснационално и междурегионално сътруднчество" (подприоритет 2.5) и "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление" (подприоритет 3.1).

По време на информационния ден експерти от Управляващия орган представиха Насоките и формуляра за кандидатстване по откритите процедури, както и бюджета и допустимите разходи. Присъстващите на форума бяха запознати и с най-често допусканите от бенефициентите грешки при изпълнение на проекти по ОПАК.

С проектни предложения по всички изброени процедури могат да кандидатстват областните и общинските администрации, а по втората, третата и четвъртата процедура - и централната администрация. Крайният срок за подаване на предложенията по четирите процедури е до 17.30 часа на 12.11.2010 година.

Целта на първата процедура е подобряване на процеса на разработване и прилагане на политики в партньорство и координация с всички заинтересовани страни. Тя е насочена към областните и общинските администрации. По нея могат да бъдат финансирани проекти на обща стойност 4.5 млн. лв. Минималната стойност на проектите е 250 000 лева, максимална стойност - няма. Срокът за изпълнение на проектите е 18 месеца.

Втората процедура цели подобряване на капацитета на държавната администрация чрез използване на опит и добри практики от други държави членки на ЕС в областта на доброто управление. Насочена е към централната, областната и общинската администрация. По нея могат да бъдат финансирани проекти на обща стойност 4.5 млн. лв. Минималната стойност на проектите е 100 000 лева, максимална стойност - няма. Срокът за изпълнение на проектите е 18 месеца.

Третата процедура също цели да повиши капацитета на държавната администрация чрез използване на опит и добри практики от други държави членки на ЕС, но в областта на човешките ресурси. Тя е насочена към централната, областната и общинската администрация и е на обща стойност 5 млн. лв. Минималната стойност на проектите е 100 000 лева, максимална стойност - няма. Срокът за изпълнение на проектите е 18 месеца.

Четвъртата процедура има за задача предоставянето на качествени електронни услуги на гражданите и бизнеса, включително и услуги, свързани с опазването на културните ресурси. Процедурата е насочена към централната, областната и общинската администрация и е на обща стойност 1 млн. лв. Минималната стойност на проектите е 100 000 лева, максимална стойност - няма. Срокът за изпълнение на проектите е 18 месеца.

Въпроси по откритите процедури могат да бъдат задавани чрез форума в интернет страницата на ОПАК, по факс: 0298595511 и с официално писмо, изпратено на адрес: гр. София 1040, ул. "Г.С.Раковски" 102, Министерство на финансите, дирекция ОПАК. Крайният срок за задаване на въпроси е 22.10.2010 г., а срокът за отговор от страна на УО на ОПАК е 2.11.2010 г.

На 10.09.2010 г. Управляващият орган на ОПАК откри 4 нови процедури за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, насочени към централната, областната и общинската администрация. На 30.09.2010 г. бяха отворени още две процедури, насочени към конкретни бенефициенти. С това общият брой на откритите тази година процедури за набиране на проектни предложения по ОПАК достигна дванадесет.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Избори в САЩ
Кабинетът "Желязков"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Сътресения в БСП и избор на нов председател
Бюджет 2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре (511) 15%
Добре, но можеше и по-добре (477) 14%
Не се справи (651) 19%
Пълна трагедия (1814) 53%

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: