Изключително важно за потребителите на Синята зона във Варна

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (7)
11:06 / 27.12.2024
11337
Завърши мигрирането на данните на потребителите в приложението "Варна паркинг“ и от днес средствата, които са били налични в него към 16 декември, ще бъдат отразени в приложението Mpark. Това съобщи директорът на "Общински паркинги и синя зона“ Добромир Арнаудов.

От общинско предприятие обясниха също как потребителите могат да получат достъп до портфейлите си. Те трябва да излязат и влязат наново в приложението MPark, като въведат имейл адреса и паролата, които са използвали при първоначалната си регистрация в приложението "Варна паркинг“, или като влязат през профилите си в социалните мрежи, ако това е начинът, по който са достъпвали "Варна паркинг“ преди 16 декември.

За огромната част от активните потребители на мобилното приложение, това е единственото, което трябва да направят, за да възстановят достъпа си до предплатените средства.

За други потребители ще са нужни допълнителни стъпки, поясниха от "Общински паркинги и синя зона“. Първата част от тях не е въвела имейл адрес при регистрирането на профил в приложението "Варна паркинг“. Втората група потребители е използвала специфичен начин за регистрация на профил във "Варна паркинг“ посредством функцията на iPhone, Apple Private Relay, която позволява да се замаскират личните им имейл адреси.

Поради липсата на имейл адрес, който да потвърди самоличността на потребителите в тези два случая, Община Варна разработва специално техническо решение, позволяващо актуализацията на имейл адрес в приложението MPark. След тази стъпка, потребителите ще могат да възстановят достъпа до електронните си портфейли по стандартния начин – като влязат наново в приложението с потребителските си данни.

За да направи по-лесно преминаването от едното приложение – "Варна паркинг“ – към другото – MPark, Община Варна открива контактен център за техническа поддръжка. Варненци могат да пишат заявки за помощ на имейл адрес bluezone@varna.bg като опишат затруднението, което срещат.

Призовават се гражданите да укажат имейл адреса, свързан с приложението "Варна паркинг“ преди 16 декември и да посочат в заглавието на имейла, че запитването им касае "прехвърляне на електронен портфейл“. Специалният контактен център за техническа поддръжка на Синя зона ще работи до 1 февруари, уточняват от общинско предприятие "Общински паркинги и синя зона“ и добавят, че приложението за платено паркиране MPark може да бъде изтеглено от App Store (за потребители на iPhone) и от Google Play (за потребители на Android).

Линк към приложението: https://mpark.bg/bg/

Виж коментарите (7)

Още по темата (240):
27.12.2024 Варненци са предупредени: Да не забравите - днес това работи
24.12.2024 Страхотна новина за Синята зона във Варна
20.12.2024 Бившият директор на ОП "Паркинги и синя зона" Младен Иванов отговори за Синя зона - Варна
18.12.2024 Новото приложение за синя зона във Варна ще заработи до дни
16.12.2024 Кметът каза за проблема със синята зона във Варна: Гражданите могат да бъдат спокойни
16.12.2024 Варненци се питат: Какво се случва със синята зона във Варна?
Още новини от Новини от Варна:
Поставят шумоизолиращи пана във Варна заради автомобилния трафик
Варненец: Градът е крайно негостоприемен за хора в неравностойно ...
Сняг ще вали във Варна днес
Пожарът във Варна е потушен
Тежко ПТП с три автомобила край Варна, пътят е затворен! Има заги...
Огромен пожар гори във Варна!


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).