ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Изключително важно за потребителите на Синята зона във Варна | ||||||
| ||||||
От общинско предприятие обясниха също как потребителите могат да получат достъп до портфейлите си. Те трябва да излязат и влязат наново в приложението MPark, като въведат имейл адреса и паролата, които са използвали при първоначалната си регистрация в приложението "Варна паркинг“, или като влязат през профилите си в социалните мрежи, ако това е начинът, по който са достъпвали "Варна паркинг“ преди 16 декември. За огромната част от активните потребители на мобилното приложение, това е единственото, което трябва да направят, за да възстановят достъпа си до предплатените средства. За други потребители ще са нужни допълнителни стъпки, поясниха от "Общински паркинги и синя зона“. Първата част от тях не е въвела имейл адрес при регистрирането на профил в приложението "Варна паркинг“. Втората група потребители е използвала специфичен начин за регистрация на профил във "Варна паркинг“ посредством функцията на iPhone, Apple Private Relay, която позволява да се замаскират личните им имейл адреси. Поради липсата на имейл адрес, който да потвърди самоличността на потребителите в тези два случая, Община Варна разработва специално техническо решение, позволяващо актуализацията на имейл адрес в приложението MPark. След тази стъпка, потребителите ще могат да възстановят достъпа до електронните си портфейли по стандартния начин – като влязат наново в приложението с потребителските си данни. За да направи по-лесно преминаването от едното приложение – "Варна паркинг“ – към другото – MPark, Община Варна открива контактен център за техническа поддръжка. Варненци могат да пишат заявки за помощ на имейл адрес bluezone@varna.bg като опишат затруднението, което срещат. Призовават се гражданите да укажат имейл адреса, свързан с приложението "Варна паркинг“ преди 16 декември и да посочат в заглавието на имейла, че запитването им касае "прехвърляне на електронен портфейл“. Специалният контактен център за техническа поддръжка на Синя зона ще работи до 1 февруари, уточняват от общинско предприятие "Общински паркинги и синя зона“ и добавят, че приложението за платено паркиране MPark може да бъде изтеглено от App Store (за потребители на iPhone) и от Google Play (за потребители на Android). Линк към приложението: https://mpark.bg/bg/ |
Още по темата: | общо новини по темата: 240 |
предишна страница [ 1/40 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели | Покажи и всички отговори
Aнонимен
преди 11 ч. и 34 мин.
0
Aнонимен
на 27.12.2024 г.
0
Aнонимен
на 27.12.2024 г.
0
Aнонимен
на 27.12.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Почина още един от майсторите в предаването "Бригада наш дом"
09:15 / 27.12.2024
Супер новина за язовирите край Варна
08:38 / 27.12.2024
Закъсали електрически автомобили блокираха пътя за Арахова
12:48 / 27.12.2024
Проблемът не е във вас, а във Waze
16:41 / 27.12.2024
Геро се подигра с Маги Халваджиян в ефир
22:22 / 27.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета