Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
КЗП констатира редица нарушения ощетяващи туристите по черноморието
Автор: Екип Varna24.bg 10:41 / 27.06.2011Коментари (0)1116
© Varna24.bg
Комисията за защита на потребителите (КЗП) установи в договори на туроператори липса на попълнени реквизити, което е в ущърб на икономическите интереси на потребителите. Това каза в интервю председателят на КЗП Дамян Лазаров. "Това е изключително важно в момента, тъй като има повишено търсене в началото на летния сезон и някои са се ангажирали по-отдалеч със закупуването на пакети, а други чакат последния момент. Непълните реквизити и особено двусмислието на определени думи създават предпоставки за различни очаквания относно това, което ще се изпълни и оттам - да не се даде добра оценка за качеството на туристическия продукт", посочи той.

Във всички случаи непълните реквизити нарушават икономическите интереси на потребителите и създават предпоставки за коментари, които не отговарят на реалността. "Тук имам предвид обективните дадености за качествен туризъм, който можем да предлагаме и една такава информация може да формира неточно очакване, а от там и неудовлетворението, въпреки всички други предпоставки за един силен туристически сезон. В по-малките населени места, където очакваме бум на туристи извън курортните комплекси, констатираме проблеми, свързани с обозначаването на легловата база. Много от хотелите са категоризирани като семейни хотели, но с надписите въвеждат в заблуда потребителя. Вместо семеен хотел, виждаме обикновен хотел, а разликата между едната услуга и другата е значително по-голяма в зависимост от изискванията, които закона въвежда към тях. Тук може да се получи съответното разочарование на туриста и той да получи по-ниско качество на услуга, независимо че и в двата случая, той попада в двузвездна категорийна символика", обясни Лазаров.

Той заяви, че са предприели съответните действия и са наложени санкции на тези хотелиери. "Ако този процес продължава, най-вероятно ще наложим и административни мерки, свързани с извеждането на нелоялни търговски практики от поведението на търговеца, който премълчава информацията и заблуждава потребителя, за да вземе съответното търговско решение, което потребителят не би бил взел", каза още председателят на КЗП.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Кабинетът "Желязков"
Конфликт Израел-Газа
Ремонти във Варна
Станциите отчитат мръсен въздух в София
Избори в САЩ
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: