Миналия понеделник временната приемна отвори врати врати за първи път. Тогава 26 потребители бяха изслушани, съобщи директорът на регионалната дирекция Илиян Станоев. Въпреки поканата към мобилните оператори, нито един представител от тяхна страна не уважи с присъствие приемната на КЗП.
Най-често проблемите на потребителите са свързани с преносимостта на номерата и съмнения на завишени сметки. Потребителите на мобилни услуги недоволстват и от информацията, която получават от продавач-консултантите в офисите, която ги подвежда. " Призоваваме потребителите да не се доверяват изключително на продавач-консултантите, тъй като казаното между продавач-консултантите и потребителите не може да бъде доказано", каза Станоев и допълни, че потребителите трябва много внимателно да прочитат всички точки в предложените договори и едва тогава да подписват. Илиян Станоев коментира и случаи, в които граждани са искали да се откажат от услугите на мобилен оператор и съответно да прекратят договора, защото в офиса продавач - консултантите са давали една информация, а по-късно са гражданите са установили, че в договора става въпрос за друга информация. Директорът на регионалната дирекция бе категоричен, че развалянето на договорите между потребители и мобилни оператори е единствено в правомощията на съда.
Източник: агенция "Фокус"