Друг приоритет при проверките в рамките на кампанията ще бъде установяване верността на предоставяната информация за туристическите обекти и предоставяните в тях услуги и рекламните съобщения, с които се привличат потребителите. Инспекторите следят категоризирани ли са обектите и отговарят ли предоставяните в тях услуги на притежаваната категория.
Днес инспектори от Комисията във Варна провериха четири хотела край Варна и прилежащите им заведения. Едно от нарушенията е липсата на инвалидна количка и по-ниско ниво на рецепцията, където да бъдат обслужвани хора с увреждания.
Приемните за сигнали от туристи ще се открият следващата седмица в курортите "Златни пясъци","Албена","Слънчев бряг", както и в Созопол и Приморско. В приемните ще бъдат на разположение информационни брошури за правата на потребителите, експерти за консултации и извършване на проверки по сигнали.