© Varna24.bg | | Експертите на Комисията за защита на потребителите (КЗП) помогнаха на варненка да реши проблема си с фирма за дограми, която й е изработила некачествено два вратопрозореца с по-малки от договорените размери. Поръчката е направена във фирма за изработка и монтаж на PVC дограма и освен двата вратопрозореца, включва и една интериорна врата.Жената отишла в офиса на фирмата, за да се поинтересува какви са цените на услугите, които предлагат. За да добие по-реална представа за това, което следва да плати, тя казала приблизителни размери на вратите. Служителката направила калкулацията и информирала клиентката си, че за единия вратопрозорец при така посочените размери ще трябва да заплати около 290 лв. Такава цена е определена и за интериорната врата. При подписването на договора, обаче, след като били снети точните размери на вратите, които следва да бъдат изработени, се оказва, че потребителката дължи по 439 лв. на врата. Това, което й е направило впечатление, е, че в договора не се упоменават размери. По тази причина жената е настояла да й се представи документ, в който да са отразени взетите от служителите на фирмата размери, които са част от договора. Било й отказано с аргумента, че тези размери са само за служебно ползване.
Дограмата била изработена и доставена в дома на клиентката, но се оказало, че е с по-малки размери от необходимото. Жената изразила несъгласието си, но техниците й обяснили, че PVC профилите били предварително готови и не можело да бъдат точно колкото размерите на старите врати, които били стандартни, по думите на варненката. След като е бил извършен монтажът, жената отишла в офиса на фирмата, за да съобщи за несъответствието. Там й обещали да направят измерване и ако се окаже, че новите врати са по-тесни от старите, ще ги заменят с други за сметка на фирмата. Въпреки тази уговорка и резултатите от измерването на монтираните нови врати, които показват, че те действително са по-тесни от предишните, търговецът не изпълнил обещанието си. Междувременно на едната от вратите се появил луфт откъм дръжката, а на другата се разпаднала самата брава. Едва след като се е оплакала в КЗП, жената намерила общ език с търговеца и проблемът й бил решен.
Източник: в. "Позвънете новини" |