
ЗАРЕЖДАНЕ...
Kaufland откри петия си хипермаркет във Варна с асортимент от близо 15 000 продукта | ||||||||
| ||||||||
"Варна беше един от първите градове, в които отворихме врати преди 14 години. Днес именно тук откриваме 60-ия ни хипермаркет в страната, който е пети за града. Това за нас не са просто цифри, а резултат от доверието на нашите клиенти, което ни позволява да се развиваме и растем. Тук създадохме най-модерния ни обект, изграден изцяло според концепцията ни за максимално удобство на потребителите, още по-добра работна среда и в унисон с най-новите екологични стандарти“, коментира Иван Чернев, Председател на Управителния съвет на Kaufland България. Хипермаркетът разполага с малко над 5200 кв.м. застроена площ, от които близо 2900 кв.м. са търговска площ. Паркингът включва близо 230 паркоместа. Обектът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда. Петият хипермаркет на Kaufland във Варна включва близо 15 000 продукта в постоянния си асортимент, от които над 12 000 са хранителни стоки, а над 2000 – нехранителни. Важна част от предложенията са собствените марки на Kaufland, които достигат над 2200 продукта в новия обект. Витрината с обслужване предлага свеж избор от близо 300 артикула, сред които прясно месо, риба от региона, месни специа
Като верен и устойчив партньор на българските производители, Kaufland работи с общо 23 производители от региона на Варна. За 16 от тях предоставя национален пазар. 230 са продуктите, произведени в региона на Варна, които клиентите на компанията могат да намерят в обектите в града. Само в новия хипермаркет могат да се открият н
Част от тях са фермерските продукти, представени в специално обособения за целта "Фермерски пазар“ в обекта. Всички те са от малки фамилни ферми от региона, с които Kaufland си партнира. Към момента се компанията предлага 28 висококачествени фермерски продукта от 6 регионални производители. Друга важна част от асортимента на новия обект формира разнообразието от биопродукти, които компанията предлага. Броят им e 380 биопродукта, в това число предложения без глутен, без лактоза и продукти за вегани. Част от тях са включени в специално обособен био кът непосредствено до входа на хипермаркета. Близо до входа на най-новия хипермаркет Kaufland в града са разположени пекарната и витрината “To-Go" с храна и напитки за вкъщи или офиса, за да бъдат максимално улеснени клиентите в динамичното им ежедневие. Хипермаркетът разполага със специално разработена за веригата дизайнерска навигационна и осветителна система, която улеснява пътя на потребителя до желаните продукти. По-широките коридори и по-ниските рафтове със стоки пестят време и дават възможност за бърз достъп до касите от всяка точка на магазина. В новия обект клиентите могат да открият и собствените текстилни модни линии на компанията като Kuniboo за най-малките, Hip&Hopps за подрастващите, Oyanda за дамите и Townland за господата. За да гарантира високото качество на те
Това е първият хипермаркет на Kaufland България в града и втори в страната с изцяло стъклена входна фасада, която позволява още по-голям достъп на естествена светлина. Функционалният и модерен интериор е създаден с мисъл за по-лесната, бърза и интуитивна ориентация сред огромното разнообразие от качествени и свежи продукти. Сградата е с иновативна "зелена“ климатична система, която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения, за да отоплява през зимата и разхлажда през лятото. Хипермаркетът има и последно поколение LED осветление. Всички енергийно ефективни технологии са с цел да бъде намален въглеродният отпечатък до минимум и са в контекста на последователната политика на Kaufland България за грижа към природата. С петия хипермаркет във Варна Kaufland България открива в града 90 нови местни работни места. Така екипът на компанията в морската столица вече наброява общо над 600 човека. Компанията се грижи да създаде добри работни условия и атмосфера с комфортни и просторни социални помещения, ергономични и удобни касови маси, както и оптимизирана логистика при зареждане на стоките. Компанията е стабилен работодател, който предоставя възможности за устойчиво кариерно развитие и много добри условия на труд – конкурентно заплащане и широк пакет от социални придобивки. Социалната отговорност е залегнала в цялостната бизнес стратегия на Kaufland България. Като доверен партньор на българските семейства Kaufland България не само предлага качествени продукти, но особено държи на грижата за най-малките. Ето защо по случай откриването на най-новия си обект във Варна компанията дари 100 детски подаръчни комплекта на отделението по неонатология към МБАЛ "Света Анна-Варна“. Те включват дерматологично тествани и качествени бебешки продукти от необходимост за всяко новородено и неговите родители. До момента Kaufland България е инвестирала 135 милиона лева в енергийно-ефективно строителство и модернизация на обектите си във Варна, удобството, качествения и разнообразен асортимент. От стъпването си на българския пазар компанията се превърна в значим фактор и стимул на националната и регионална икономика и инфраструктура по места с обща стойност на инвестициите от над 1.4 млрд. лева. |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg