© БНР | | От 1 февруари 2016 г. на разположение на клиентите на "Веолия Енерджи Варна" заработи изцяло нов телефонен център за обслужване на клиенти, който ще спомогне за подобряване на комуникацията и повишаване на качеството на извършваните услуги.Денонощната безплатната телефонна линия е с познатия досега номер - 0800 14 448, но с много повече функционалности, като автоматични съобщения за актуални новини, автоматизирано проверяване на задължения, получаване на информация за търговски отстъпки и проекти, и много други.
Разработена е и функция, чрез която при невъзможност за незабавно обслужване, да се остави телефон за контакт, на който операторите да върнат обаждането в най-кратък срок.
Разговорите към телефонния център за обслужване на клиенти са напълно безплатни, независимо от мобилния оператор, който клиентите на дружеството използват.
За удобство на потребителите, менютона телефонния център е разделено на 2 модула, като първият е "дневен режим" - от 08:00ч. до 17:00ч. на всеки работен ден, а вторият - "нощен/почивни дни", от 17:00ч. до 08:00ч. през работните дни и през цялото денонощие на почивните дни.
|