Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Кметът: Пробивът на "Сливница“ към АМ "Хемус“ ще облекчи трафика и ще спаси рушенето на инфраструктурата от тировете
Автор: Пламена Николова 08:44 / 15.01.2020Коментари (3)9618
© Фейсбук
Амбициозният проект за свързването на бул. "Сливница“ чрез бул. "Атанас Москов“ с АМ "Хемус“ ще реши ключови за Варна проблеми с трафика и екологията, сподели кметът на Варна Иван Портних, предаде репортер на Varna24.bg.

Ето и подробности, които сподели градоначалникът:

"Идеята е качването на АМ "Хемус" от бул. "Атанас Москов", с други думи бул. "Сливница" да стане още една изходна артерия към магистралата. Със средства от правителството направихме пробива на "Сливница" до "Атанас Москов" и сега предстои качването от "Атанас Москов" към бул. "Девня".

Голямата идея е изграждането на алтернативен булевард или път на "Девня" от страната на езерото, т.е. от другата страна на жп релсите. Това означава да имаме съоръжение от "Девня", което да пренася трафика над жп линиите и успоредно на жп линиите от страната на езерото, като този път да обслужва Южна промишлена зона и пристанището.

Този проект е от огромно значение, защото в момента тежкотоварния трафик върви по "Девня", по досега съществуващото трасе. Съответно създава от една страна огромни задръствания, затруднява в огромна степен трафика, от друга страна руши тотално пътните настилки, включително Аспаруховия мост. Всички знаем какви коловози се получават по трасетата, където минават тежките камиони.

От трета страна тук говорим за екология, запрашаемост, вредни емисии от тия тирове. А това е огромен проблем на практика за града. По този начин с новото трасе тежкотоварният трафик ще бъде отклоняван още от детелината на Игнатиево и няма да участва в самото движение в градската част на бул. "Девня", което ще облекчение за всички варненци, които използват този маршрут.

От друга страна това ще е една добра предпоставка за развитието и на Южна промишлена зона с всички предприятия там, частните пристанищни терминали, за обслужването на пристанище Варна-Изток.

Този път, алтернативен на "Девня" от страната на езерото, ще е в перспектива и обслужващата артерия за новият интермодален терминал. Това е много амбициозна задача, но една от стъпките за решаването на важни проблеми от гледна точка на трафика и от гледна точка на екологията във Варна.", коментира кметът.

Повее вижте във видеото!











Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 16.01.2020 г.
0
 
 
Офф... пак ли отпушим трафика. Пак насърчаване на използване на коли в града. След това или цял град ще превърнем в един голям паркинг или изобщо нямаме свободни тротоари и зелени площи. С тези пари който хвърлят за тези мега проекти, бих могли да изградят трамвайна мрежа или отремонтират всички малки улици и межблокови пространства. Проблемът с новите пътища и паркинги и търсенето на места за паркиране е добре описан през 1990 г.: колкото повече пътища и паркинги се строят - толкова повече транспортни средства се появяват, които да ги запълнят. Този феномен става известен като законът на Луис-Могридж, наречен така на транспортният аналитик, който пръв прави този извод. Работата е там, че хората са рационални същества: те избират своя транспортен сценарий, като изхождат от заобикалящите ги обстоятелства. Когато се появят нови пътища и паркинги възниква предизвикано търсене - условията се променят и хората преминават от обществения транспорт към автомобила си. В резултат от голямата площ, която заемат автомобилите и ограниченото градско пространство следва нерационално използване на ресурсите ("Трагедията на общите блага"). А по-просто - появяват се задръствания.
Aнонимен
на 15.01.2020 г.
0
 
 
А стига плюхте по кмета бе! Свястно е момчето! колко много неща направи за Варна. Какво искате , да се върнем във времето на онзи смешник Кирчо Йорданов ? Ще му дойде времето и моста да оправят, едно по едно, какво лошо има тировете да се махнат от града и да стигат пристанището по път за промишлени превози ? Все разбирачи и все плюят... Като много знаете - ставайте кметове и действайте !
Aнонимен
на 15.01.2020 г.
+1
 
 
Правете , правете булевард на Девня, зад Девна, под Девна, край Девня да видим кога ще падне единственият мост свързващ БУРГАС с варна! Поне дупките да бяхте запълнили, мишоци.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Античен град Хераклея Синтика разкрива още от тайните си
Бюджет 2025
Почина Лиъм Пейн
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: