По време на срещата двете страни постигнаха съгласие за изготвянето на програма за съвместни инициативи на КЗП и Е.ОН България. Едната от тях ще бъде свързана с обслужването на жалби на потребители, постъпили в КЗП, по които Комисията ще се обръща директно към компанията, като по този начин ще бъде намален срокът на предоставянето на отговор.
Двете страни се договориха да създадат работна група, която да подготви и проведе разяснителна кампания за съдържанието на сметките за електроенергия. Експертите на Комисията и дружеството ще обсъдят заедно възможността сметките за електроенергия да бъдат възможно най-разбираеми за потребителите, без това да е в противоречие със задълженията на компанията, произтичащи от нормативната база и регулаторната рамка.
„Винаги сме заявявали, че сме открити за диалог с институции, защитаващи интересите на потребителите. Сигурен съм, че сътрудничеството ни с Комисията за защита на потребителите ще допринесе за по-голяма удовлетвореност на клиентите ни от нашите услуги", заяви председателят на Управителния съвет на Е.ОН България, г-н Гюнтер Шуберт. В отговор г-н Лазаров изрази своята увереност, че сътрудничеството с Е.ОН България ще гарантира по-надеждна и ефикасна потребителска защита.