© Impact Press Group | | "Неравностите" ще се запълват през пролетта | От днес започва запълването на най-големите дупки по трасето на градския транспорт, заяви арх. Венелин Жечев, зам.-кмет по архитектурата към Община Варна. Ще се работи по дупки с дълбочина 8-15 см, които архитектът нарече „кратери". Дупките с дълбочина 4-6 см той определи като „неравности" и поясни, че те ще бъдат запълвани след средата на април.
В спешните ремонтни дейности ще се включат фирмите „Инжстрой", „Хидрострой", „Пътища и мостове" и „Автомагистрали Шумен". Te ще запълнят кратери с обща площ 1461 кв.м. Отделената сума е около 160 000 лева с включен ДДС, посочи арх. Жечев. Дупките ще се запълват със студена смес, защото климатичните условия позволяват да се работи само с нея. Тя може да се използва и върху влажна основа, поясни зам.-кметът. Венелин Жечев допълни, че асфалтът би трябвало да издържи около 2 години.Фирмите няма да успеят да се справят само за следващите два дни, за които се предвижда хубаво време, категоричен беше Жечев. Днес работа се очаква да започне фирма „Пътища и мостове" - в „Аспарухово" и „Владиславово", както и фирма „Хидрострой" - в район „Одесос". Утре ремонтни дейности ще стартират фирмите „Инжстрой" - в районите „Младост" и „Приморски" и „Автомагистрали Шумен", които по договор отговарят за варненските села.
Участъкът „Девня" ще бъде вторият околовръстен път на Варна, посочи Жечев. Той значително ще облекчи движението в града. По договор отсечката на новия крайезерен път от ул."Георги Пеячевич" до бул. „Република", който в момента е в критично състояние, ще струва 2,620 млн. лева, каза още архитектът. На около 470 000 лева се предвижда да възлезе кръстовището на бул. „Република" с „Девня". Отсечката до "Пеячевич" ще бъде работена от "Хидрострой", а кръстовището, което ще е кръгово като останалите по новото трасе, ще бъде дело на "Инжстрой". Реконструкцията е най-удачно да започне в първата половина на месец март, заяви арх. Жечев.
Източник: Дарик |