© Impact Press Group | | Във връзка с обществения интерес и днешните протести на наемателите на магазини в МОЛ Варна, ръководството на търговския обект предостави позицията си по проблема:Мол Варна се налага като най-атрактивната и посещавана дестинация в града след едва седем месеца от отваряне на вратите за посетители. Дневният човекопоток е между 8 и 10 хиляди човека, а в съботните и неделните дни той стига до 15-17 хиляди души.
Очаква се посещаемостта на Мол Варна значително да се увеличи през предстоящите празници (14-ти февруари), за което в момента се подготвя мащабна кампания. Позитивни са очаквания за нивото на посещаемост и през предстоящия туристически сезон.
„Мениджмънтът на Мол Варна провежда гъвкава политика по отношение на управлението и маркетинговите си дейности, затова се очаква и от наемателите да са гъвкави в управлението на магазините, персонала и собствената маркетингова активност. Това е единственият сигурен начин, по който могат да бъдат преодолени временните затруднения на част от наемателите. Екипът ни е на разположение за обсъждане и подкрепа на усилията в тази посока", заяви Ивайло Иванов, мениджър на Мол Варна.
Мол Варна е търговският център с най-много събития и инициативи в България. Въпреки, че в момента целият свят е в състояние на финансова криза, управата на мола работи в интерес на клиентите, както и в интерес на своите наематели, инвестирайки в маркетингови активности и реклама. През 2009 г. се планира значително увеличение на инвестициите, които ще направят Мол Варна още по-интересен за жителите и гостите на Варна.
Не малка част от наемателите в Мол Варна успяват да развиват успешна търговска дейност, която се води от спазване на коректни бизнес отношения и грижа за клиента.
Собственикът на Мол Варна Милър Дивелъпмънтс притежава значителен опит в управлението на търговски площи и недвижими имоти. Компанията има дългогодишен международен опит и спазва най-високи стандарти в бизнес отношенията си с всички партньори.
Милър Дивелъпмънтс винаги ще действа съобразно пазарните принципи и международно признати бизнес стандарти с цел подкрепа и повишаване на репутацията на Мол Варна. |