Скоро след като завършиха празничните емоции и изтощителните обиколки за закупуване на коледни подаръци, ето че търговците предлагат нови изкушения за жителите на Варна и региона.
При анкета, организирана наскоро на територията на търговския център по идея на национален всекидневник, в която бяха интервюирани еднакъв брой мъже и жени непосредствено след извършена от тях покупка, резултатите показаха, че водещ мотив при покупката не е специален повод или празник.
Обичайната причина за т.нар. спонтанни покупки „без повод" е провокирана именно от предизвикателни намаления и промоции на търговците, потвърдиха данните от анкетата.
В момента намаленията в Мол Варна стартират от 20-30% и на места достигат рекордните 70%, като през периода на кампанията търговците поетапно променят своите оферти.
„По време на разпродажба е логично да има най-голям интерес към най-смелите търговски отстъпки, което провокира допълнителна конкуренция между самите търговци и им носи повече лоялни клиенти" , коментира мениджърът на Мол Варна, Ивайло Иванов.
"Организирането на кампания за разпродажби, съобразно международните стандарти и опит на търговските центрове в Европа, означава координация с отделните наематели, функциониращи в центъра. В този смисъл Мол Варна е първият търговски център в България, който предприема стъпки да организира подобна кампания с участието на над 100 търговски обекта едновременно", добави Иванов.
Някои от търговците ще запазят намаленията в обектите си почти до края на февруари, когато пристигат първите доставки на нови колекции.
Междувременно за по-добра ориентация на „ловците" на най-добрите оферти, тази седмица предстои да излезе от печат първият актуален шопинг указател на Мол Варна с информация за всички магазини, които участват в зимните разпродажби на търговския център.
Шопинг културата, в чието развитие Мол Варна заема една от водещите позиции в България предвид своя капацитет от почти 150 действащи търговски обекта, търпи позитивни промени през последните месеци.
Доказателство за това са разнообразните събития и промоции, които всеки месец намират специално място в търговския център, като по този начин допринасят за това пазаруването да се трансформира от „покупка" в удоволствие.