Междусъседски войни: Създаване на публичен електронен регистър | ||||||
| ||||||
В Закона за етажната собственост са предвидени две форми на управление - общо събрание и сдружение на собствениците, които се явяват органи на управление. Свикването на общото събрание се осъществява най-малко веднъж годишно от управителя /управителния съвет/, контролния съвет /контрольора/ или по писмено искане на собственици, които имат най-малко 20 на сто идеални части от общите части на сградата. Когато в етажната собственост не е провеждано общо събрание повече от една година, свикването на такова събрание се извършва в срок от 6 месеца от влизането на закона в сила - т.е. в срок до 1 ноември 2009 година. В тримесечен срок от изтичането на по-горния срок свикването на общо събрание се извършва от кмета на общината /района/. Общото събрание взема решения за определяне на формата за управление, приемане на Правилник за вътрешния ред, съгласно утвърден образец и създаване на книга на собствениците по утвърден образец. Към книгата на собствениците се води приложение, в което всеки собственик или обитател вписва притежаваните или взети за отглеждане животни. Съществен момент е подаване на заявление за вписване в публичния регистър, който се води в общината /района/ по утвърден образец, което е задължение на председателя на УС /управителя/. Образци на заявление са публикувани както в брой 50 от 3 юли т.г. на Държавен вестник, където е публикувана Наредба № 3 от 17 юни за създаване и поддържане на публичен регистър на сградите в режим на ЕС. В случай, че това задължение не бъде изпълнено, законът предвижда глоба от 100 до 500 лева. Важно е да знаем, че: |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (464) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (452) | 14% | |
Не се справи (636) | 19% | |
Пълна трагедия (1751) | 53% |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg