© Impact Press Group | | „Гражданите изпитват постоянен интерес към работата ни, понякога идват и започват да ни обясняват как било правилно да си вършим работата", посочи шефът на асфалтовите екипи на „Инжстрой" Петър Атанасов „Колкото по-голям е участъкът от асфалта, който изрежем, толкова по-добре са получава. Не бих казал, че има много дупки, които зейват отново след една година. По-скоро до тях се отварят нови, защото като цяло пътищата са износени", заяви Петър Атанасов, технически шеф на асфалтополагането в „Инжстрой". Той допълни, че няма изискване изрязаните участъци да престояват, преди да бъдат запълнени. По негови думи няма особен смисъл и пукнатините в пътя да се пълнят с битум, въпреки че според някои това ще попречи да се отворят нови дупки.Между 3 и 5% от кръпките по улиците, които се правят в момента, са некачествени, заявиха представители на районните кметства, които са натоварени да наблюдават запълването на дупките. Причините за брака в работата на фирмите по пътното поддържане са различни, но една от главните е цялостната износеност на настилките. По тази причина има улици, които просто няма смисъл да се преасфалтират, освен аварийно, а на тяхно място трябва да се изгради изцяло нова конструкция. „Такава е улицата към ІV ЕГ. На 31 март заедно с общинските съветници ще решим кои пътни отсечки трябва да бъдат изцяло реконструирани", съобщи кметът Кирил Йорданов. Заедно с медиите той направи посещение на участък от бул. „Левски", за да демонстрира как фирма „Инжстрой" изкърпва пътя.
Източник: в. "Народно дело" |