Маркетинг експерти от цял свят се събират на конференция в ИУ във Варна, за да отбележат 20 години от създаването на едноименната катедра.
По същия повод студенти ще премерят знания, умения и креативност по време на четвъртата олимпиада по маркетинг, съобщава БНР.
12 екипа от 6 университета в страната и чужбина ще се включат в надпреварата чрез разработване на казус по конкретен проблем и публично представяне на резултатите.
Казусът, по който ще работят студентите, ще бъде по реални проблеми в рамките на тематичните направления.
В програмата се предвижда публично представяне на компанията-спонсор на наградния фонд - Horizon Software Solutions Ltd., и на резултатите от работата на участващите екипи по казуса.
Освен планираните награди, които ще бъдат определени от професионалното жури, ще се излъчи и награда на публиката, която ще определи най-атрактивната презентация сред всички екипи на база на публичното представяне.
Сред подалите заявка за участие са и студенти, които се обучават по програмата Еразъм + в Икономически университет - Варна. Официалното й откриване е в 9.00 ч. в зала 51.