© | | Над 17 нови обекта отварят врати в Гранд Мол във Варна през новия сезон. Сред ключовите нови наематели е влезлият през август за първи път на пазара в България испански магазин за бельо Oysho - част от добре познатия моден гигант Inditex, който вече присъства в мола с други свои марки като Zara, Bershka, Stradivarius и Pull & Bear. В навечерието на новата учебна година модната компания LC Waikiki също отвори своя първи магазин в България, разположен на над 1,200 кв.м. Колекцията на марката с близо 25-годишна история предлага най-новото от "стрийт" модата и стилни облекла, ориентирани към ежедневието на младите хора.
Посетителите на търговския център вече могат да пазаруват и от наскоро отворените магазини на Fan Point и Adidas. Към тези атрактивни магазини за облекла скоро ще се присъединят и Playlife, Mango, Guess и Galeria Scandal.
Освен новите модни марки, Гранд Мол ще предложи и големи зони с разнообразни забавления за варненци. Със своите над 1,000 кв. м., детският кът KID's Play се превръща в задължителна дестинация както за малки, така и за големи. Сред новите наематели са още магазинът за козметика Casyopea и спортната верига Tempo Sport, съобщиха от Colliers International, ексклузивен консултант по отдаването на търговските площи в мола.
"Наш основен приоритет е осигуряването на оптимален микс от наематели и с новите магазини разширяваме допълнително избора на посетителите на мола в модния сегмент. От друга страна, зоната за забавление е изключително важна за един търговски център в ключов град като Варна, тъй като привлича различни възрастови групи, създава атмосфера, удължава средния престой и стимулира продажбите", обясни Иглика Йорданова, мениджър отдел "Търговски площи" в Colliers International. |