Във връзка с публикация в медиите със заглавие
"Търговска верига мами с малко, но редовно клиентите си", от управата на веригата хипермаркети във Варна се заканиха в писмо до
Varna24.bg, че ще накажат служителя, който е допуснал грешка при етикирането на продукта.
"Бихме желали да изразим нашето становище и да внесем повече яснота по случая. След направена проверка, установихме, че е допусната техническа грешка на наши служители. Уверяваме ви, че ще бъдат предприети нужните мерки.
Всички везни и кантари в супермаркетите са в изправност и имат получена заверка от Метрологичен надзор.
Бихме желали да поднесем своите извинения на клиента за неприятната ситуация като разбира се ще потърсим неговото извинение и лично.
Винаги сме се старали да осигурим на нашите клиенти изгодно, удобно и комфортно пазаруване и не подкрепяме поведение или ситуации, които са в ущърб на нашите клиенти", допълниха от веригата.