Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Напредва строителството на пробива по бул. "Сливница“, ето как изглежда от птичи поглед
Автор: Пламена Николова 12:38 / 26.10.2018Коментари (6)13204
© Varna24.bg
Строителството на пробива по бул. "Сливница" във Варна напредва с бързи темпове, научи Varna24.bg.  

Той трябва да облекчи трафика и овладее задръстванията, както и да осигури бърз достъп до АМ "Хемус“. Новото трасе започва от бул. "Ян Хунияди" под парк-музей "Владислав Варненчик“ и ще стигне до ул. "Атанас Москов". 

Кадри от птичи поглед, публикувани в групата "Мащабни строежи и ремонти Варна“ разкриват как тече изпълнението на проекта.

Общата дължина на новия участък от булеварда е 536 м. Бул."Сливница" е разположен радиално и свързва най-източната част с най-западната точка на града. 

Към момента бул."Сливница" не е изграден, единствено в конкретния участък. 

Това налага движението да се осъществява по други главни улици, като заобиколен маршрут, и в натоварване на съседни кръстовища, по изчерпана от капацитет улица - "Цар Освободител" в районите "Младост" и "Вл. Варненчик". 

По бул."Сливница" приблизителната пропускателна способност за една пътна лента на движение е около 700 единици/час, за две ленти това са 1400 единици и всичко това, поради липсата на директната връзка, се затруднява и отлива през една лента на бул."Цар Освободител". 

Изграждането на участъка ще ликвидира този проблем и ще осигури преминаването на автомобилния поток без "задръжки". 

Пресичанията на новият участък с напречните районни артерии ще се осъществява със светофарни кръстовища, съществуващото на бул."Ян Хунияди" и нова светофарна уредба на бул."Ат. Москов". 

Предвижда се в новият участък, с цел повишаване безопасността на движение, артерията да се изгради с две платна, всяко с по две ленти, както и с разделителна ивица.

В голяма част съществуващия булевард е без ивица, което в годините е доказало неблагоприятното влияние и създава риск за пътнотранспортни произшествия за движещите се. 

Новият участък граничи с Парк-музей "Вл. Варненчик", емблематичен за нашия град. В тази връзка с проекта и реализацията му ще се осигурят пешеходните трасета и възможностите за достъпност до тази историческа забележителност. 

Ще се изгражда нов плочест водосток с два отвора при преминаването на артерията над "Балъм дере", съществуващ такъв няма. По трасето на булеварда ще се изградят също и: ново улично осветление - съвременно с LED осветители, велоалейна мрежа, пешеходни трасета.

Зоната като устройствено планиране, в която се изгражда участъка от бул."Сливница", е Паркова зона за обществено обслужване, в която се устройват търговски комплекси, атракционни обекти и др. За района има влязъл в сила Подробен устройствен план, като основната артерия, извеждаща/довеждаща движението е именно бул."Сливница". В тази връзка инвестицията в подобряване инфраструктурата на района ще укаже изключително благоприятно влияние върху бизнеса и търговията в града.

В следваш етап с изграждането на рампа за връзка на бул."Ат.Москов" с АМ "Черно море", като естествено продължение на пробива на бул."Сливница", ще бъде създадена директна връзка и дублиране на сегашния единствен маршрут за директен изход от града.

Според проекта, който беше представен на сайта на Община Варна, общият брой на имотите, които са отчуждени в хода на изпълнението на проекта е 12 бр. - до 12 500 кв.м. земя, а разходите за придобиването на земята са в размер до 3 000 000 лв. 

Стойността на проекта е 7 746 000 лв. От тях държавно финансиране в размер на 4 500 000 лв. Финансирането от Община Варна (съфинансиране) в размер до 3 246 000 лв. , инвестирани в проектиране и изграждане на светофари; авторски надзор; строителен надзор; разходи за отчуждителни процедури за придобиване на земя и сгради по проекта.




Още по темата: общо новини по темата: 6
05.11.2018 »
02.11.2018 »
01.11.2018 »
31.10.2018 »
16.01.2018 »
21.11.2017 »






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 28.10.2018 г.
0
 
 
Всичко това-добре, но едно не ми е ясно; Къде ще паркират коли и особено пък автобуси, когато се водят организирани туристически групи в мавзолеят "Владислав Варненчик"?
0
 
 
И какво?? Няма да е "по една лента"на "Цар Освободител" от "Ян Хунияди" до "Владиславово", а ще е "по една лента" от "Ат.Москов" до "Владиславово"....Не врат, ами шия! И рампата няма как да свързва "Сливница" с АМ "Черно море", а с АМ "Хемус", аннадънму???!!
Aнонимен
на 26.10.2018 г.
+1
 
 
Идиотизъм! И сега по "А.Москов" е трудно да се минава нагоре, към Метро през деня, особено от 16,30 до 18,00ч., а сега ще стане невъзможно - задръстванията ще почват още от крайезерния път. Важното е, че фирмите ....строй ще вземат пак едни мангизи.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Борба за влияние в Близкия Изток
Зима 2024/2025 г.
План за възстановяване и устойчивост на България
Напрежение след смъртта на бебе, издъхнало в линейка на път за болницата в Петрич! Бащата с шокиращ разказ за случилото се
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: