Електронна опашка вече улеснява гражданите при посещението им в РЗОК - Варна. Новата компютърна система премина успешно тестовете и работи от няколко дни, като основната идея е въвеждането на по-добър ред и бързина при обслужването на гражданите. В зависимост от услугата, която търсят в Здравната каса, посетителите се снабдяват с билет с пореден номер в зоната за изчакване, а автоматична система ги кани чрез информационен дисплей и звуков сигнал в съответния офис и на съответното гише. Обслужващите компютри в офисите са оборудвани със система, която позволява да бъде повикан следващия клиент с билет, без за това да се губи време.
Системата за издаване на билети с номер и оповестяване на клиенти има 8 работни места - по 1 в офисите №102 и №110, 2 работни места в офис №109 и 4 работни места - в офис №104.
Новата система е въведена за 7 вида услуги:
- Прием на заявителни документи (деловодни услуги);
- Заверка на рецептурни книжки;
- Заверка на протоколи за скъпоструващи лекарства;
- Получаване на протоколи;
- Заверка на тест-ленти;
- Издаване на уникален код за достъп;
- Консултиране на граждани за здравните йм права.