Перспективите пред ДКЦ"Чайка" са да обслужва по-голям контингент от пациенти, които са се сдобили с жилища в разширяващата се курортна зона в града. Там живеят вече много млади хора с добър социален статус, каза още д-р Димов. Друг приоритет пред новото ръководство е възстановяване на отношенията с хотелиери и туроператорски компании с цел здравно обслужване на туристите и повишаване на приходите.
Установих също, че две трети от персонала на ДКЦ-то работи на граждански и почасови договори. Това води до отлив на пациенти заради разпокъсаността на работното време. Моята цел е поне 50% от персонала да бъде на основен трудов договор, за да осигурим 8-часово обслужване на пациентите, добави новият управител. ДКЦ "Чайка" ще работи и за изнасяне на консултативната и диагностична дейност в дома на пациента, което ще бъде преди всичко в името на неговото здраве. Планира се също разширяване на дейността и с доброволните застрахователни фондове и увеличаване на кешовите плащания.