Община Варна дава близо 1 млн.лв. за система, предупреждаваща за наводнения
Община Варна дава 800 000 лв. без ДДС за изграждане и въвеждане в експлоатация на система за ранно предупреждение и превенция на риска от наводнения чрез непрекъснат мониторинг на водите на територията на община Варна, научи Varna24.bg.
Изпълнителят на системата се търси с обявена обществена поръчка. Той трябва да изпълни следните дейности за срок от 48 месеца:
"Изграждане и въвеждане в експлоатация на системата“ и включващо:
-Закупуване на абонамент за облачна софтуерна платформа;
- Закупуване и доставка на необходимото хардуерно оборудване;
-Монтаж на хардуерното оборудване;
- Настройване, конфигуриране и внедряване на необходимите функции и процеси в платформата.;
- Свързване на крайните устройства с облачната платформа;
- Тест на цялостната система;
- Пускане на системата в експлоатация.;
- Гаранционна поддръжка на цялостната система.
"Гаранционно обслужване на платформата и включващо: Гаранционно обслужване на инсталирания хардуер от производителя;
Първо ниво на поддръжка на потребителите при работата им с платформата за мониторинг на риска от наводнения. Включва поддръжка в рамките на работния ден чрез възможността за обаждания или електронна поща и реакция.
Второ ниво на поддръжка на потребителите при работата им с платформата за мониторинг на риска от наводнения. Включва високо квалифицирана намеса на специалисти от страна на фирмата при разрешаването на специфични проблеми от функционално естество.
Трето ниво на поддръжка на софтуерната платформа. Включва намеса на висококвалифицирани специалисти на производителя които следят основните параметри на платформата и се грижат тя да е постоянно налична за работа.;
Предоставянето на облачен хардуер за софтуерната платформа за периода на поддръжката (36 месеца). Предоставяне на лицензното право за ползване на софтуерната платформа за периода на поддръжката. Алокирането на администратор бази данни и системен администратор от производителя на платформата които се грижат за постоянната й наличност с необходимите параметри. Алокирането на функционален администратор за управление на функционалностите реализирани при внедряването.Функционални подобрения и надграждания на софтуерната платформа реализирани както при производството й във взаимодействието с клиенти и партньори по цял свят, така и отстраняване на грешки проявени при конкретния клиент. Функционалните подобрения и надграждания се инсталират при планируем цикъл на поддръжка на облачнат платформа на производителя на всеки две седмици. Алокиране на акаунт мениджър за обслужването на клиента от страна на софтуерния производител, който да е контактно лице, при цялостното обслужване на клиента. Алокиране на акаунт мениджър от страна на локалния партньор на производителя който служи и като основно контактно лице при комуникациите с клиента (община Варна). Поддържане на документация и ръководства за потребителите при извършени промени при обслужването.
Крайният срок за кандидатстващите по обществената поръчка е 13 септември 2019 г.