Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Обява за търг за явно наддаване за вендинг апарати
Автор: Екип Varna24.bg 14:30 / 08.11.2023Коментари (0)2611
©
Обява за търг с тайно наддаване за отдаване под наем на част от недвижим имот – публична държавна собственост, представляваща площ от 1,50 кв.м., находящ се в сградата на Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна, с адрес: гр. Варна , ул. ,,Найден Геров“ № 1, предназначен за поставяне на 1 (един) брой вендинг автомат за топли напитки.

Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна, с адрес: гр. Варна , ул. "Найден Геров" № 1, на основание чл. 16, ал. 2, във връзка с чл. 19, ал. 1 от Закона за държавната собственост и чл. 13, ал. 2 и ал. 5 и чл. 43 от Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост и Заповед № РД 08-529/06.11.2023г на Директора на Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна, обявява търг с тайно наддаване за отдаване под наем на част от недвижим имот – публична държавна собственост.

1. Обект на търга и местоположение: от недвижим имот – публична държавна собственост, представляваща площ от 1,50 кв.м., находящ се в сградата на Професионална гимназия по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров" – Варна, с адрес: гр. Варна , ул. "Найден Геров" № 1 с първоначална месечна наемна цена 50 (петдесет) лева, без ДДС.

Предназначение на обекта: Частта от имота, която се отдава под наем, е предназначена за поставяне на 1 бр вендинг автомат за топли напитки за обслужване на ученици, педагогически и непедагогически персонал на Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна.

2. Срок за отдаване под наем на обекта – 5 (пет) години.

3. Плащането на наемната цена се извършва ежемесечно, по банков път, по сметка на Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна в "БАНКА ДСК“ ЕАД – ВАРНА, BIC: STSABGSF, IBAN:BG44STSA93003106880101 не по-късно от пето число на всеки календарен месец.

Консумативните разходи (електроенергия, вода), както и припадащата се част от такса битови отпадъци са за сметка на наемателя и се заплащат отделно от уговорения наем, по реда и условията, указани в проекта на договора.

4. Вид на търга – с тайно наддаване.

5. Търгът ще се проведе на 13.XII.2023г. от 10:00 ч. в сградата на Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“, находяща се в гр. Варна, ул. ,,Найден Геров“ № 1.

6. Тръжната документация е безплатна. Същата се публикува на интернет страницата на Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“ - https://www.pgtvarna.com/

7. Документите за участие в търга се подават лично или се изпращат по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в деловодството на Професионална гимназия по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров" – Варна, ул. ,,Найден Геров“ № 1 до 15:30 ч. на 12.XII.2023г.

8. Депозитът за участие е в размер на 50 лева ( петдесет лева) и се внася по банков път по сметка на Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна в БАНКА ДСК“ ЕАД- ВАРНА, BIC: STSABGSF, IBAN:BG44STSA93003106880101 най-късно до изтичане на срока за подаване на документите за участие по т. 7. Задържането и възстановяването на депозитите се извършва по реда и условията, указани в тръжната документация.

Депозитът, внесен за участие в търга от кандидата, определен за наемател, се задържа от Наемодателя като гаранция за добросъвестно изпълнение на договора, до прекратяването му.

9. Специални изисквания към кандидатите:

9.1 До участие в търга се допускат всички физически лица- търговци по смисъла на Търговския закон (TЗ) и/или юридически лица, регистрирани по Търговския закон, разполагащи с автомат/и за кафе и топли напитки, отговарящ/и на изискванията на одобрената тръжна документация

9.2 В търга не могат да участват физически и юридически лица, които:

9.2.1. са в производство по ликвидация;

9.2.2. са в открито производство по несъстоятелност, или са сключили извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, включително когато дейността им е под разпореждане на съда или са преустановили дейността си;

9.2.3. имат непогасени задължения към Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Варна, както и изискуеми публични задължения към държавата, община Варна и общината по седалище на кандидата;

9.2.4. са били оценител/и при определяне на първоначалната наемна цена;

9.2.5. са били осъждани с влязла в сила присъда за:

- Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителна система, включително изпиране на пари, по чл.253-260 от Наказателния кодекс;

- Подкуп по чл.301-307 от Наказателния кодекс;

- Участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс;

- Престъпление против обстоятелствата по чл.194-217 от Наказателния кодекс;

- Престъпление против стопанството по чл.219-252 от Наказателния кодекс

Кандидатът, определен за наемател, трябва да разполага със собствен или нает вендинг автомат за кафе и топли напитки за целия срок на договора

10. Други тръжни условия

10.1. Кандидатът, определен за наемател, е длъжен да осигури и монтира на посоченото място 1 бр. вендинг автомат за топли напитки - вътрешен, технически обезопасен, съответстващ на изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на електрически съоръжения, предназначени за използване в определени граници на напрежението (Обн. ДВ. бр.23 от 25 Март 2016 г.)

10.2. Вендинг автомата следва да работи с вода, осигурявана от съществуващата в сградата водопроводна мрежа, а не по друг начин (напр. с бутилки вода).

10.3. Асортиментът на вендинг автомата следва да включва минимум 7 броя топли напитки, сред които кафе напитки от нисък и висок клас, в т.ч. безкофеиново кафе и други топли напитки като мляко, разтворимо кафе, горещ шоколад и чай, както и захар.

10.4. Вендинг автомата следва да е с тъчскрийн интерфейс, а не бутони с оглед избягване риска от чести повреди.

10.5. Разходите по монтирането и демонтирането на вендинг автомата, разходите за свързването му към съществуващите електроинсталация и водопроводна мрежа, както и разходите за припадащата се спрямо отдавана под наем площ за такса битови отпадъци, са за сметка на наемателя.

10.6. Кандидатът, определен за наемател извършва за своя сметка поддържането, основни и текущи ремонти на вендинг автомата.

10.7. Кандидатът, определен за наемател, заплаща стойността ежемесечно на консумираната от вендинг автомата електроенергия и вода съобразно показанията на съществуващите контролни водомер и електромер на база реално ползваните количества ток и вода, и двустранно подписани протоколи. При промяна на цените на ел. енергията и водата с повече от 10% дължимите суми ще бъдат коригирани едностранно от Наемодателя.

10.8. Дължимите такси за битови отпадъци (такса смет) за ползваната част са за сметка на Наемателя. Стойността на припадащата се част от такса битови отпадъци за сметка на наемателя се определя като отдаваната под наем площ за вендинг автомата се раздели на цялата площ на сградата и се умножи по определения размер на таксата съобразно Наредбата на Общински съвет Варна за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Варна. Кандидатът, определен за наемател, заплаща стойността за припадащата се чат от такса битови отпадъци веднъж годишно.

10.9. Дейностите по монтиране, демонтиране, обслужване, зареждане и др.под. на вендинг автомата следва да се извършат в рамките на работното време - от 9:00 ч. до 17:30 часа без да се нарушава учебния процес на Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Варна.

10.10. Кандидатът, определен за наемател, поема цялостното обслужване на вендинг автомата, което освен доставка и монтаж включва и сервизното му техническо обслужване, отчитане, почистване и зареждане;

10.11. Всички разрешителни, съгласувания и актове за пускане на вендинг автомат в експлоатация и извършване на дейността са за сметка и на отговорност на кандидатът, определен за наемател.

10.12. Достъпът на външни лица, в т.ч. служители на кандидата, определен за наемател, се допускат при спазване на установения режим за достъп до сградата и без да се нарушава учебния процес на Професионална гимназия по туризъм ,,Проф. д-р Ас. Златаров“ - гр.Варна.

10.13. Кандидатът, определен за наемател, следва да извършва профилактика на вендинг автомата не по-рядко от веднъж седмично.

10.14. Кандидатът, определен за наемател, е длъжен при възникване на технически проблем във вендиг автомата да реагира в рамките на 4 часа, а при невъзможност за неговото отстраняване в срок до 48 часа - да подмени вендиг автомата и да монтира друг, до края на 72-ия час от възникването му. Новото устройство също трябва да съответства на изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на електрически съоръжения, предназначени за използване в определени граници на напрежението;

10.15. Кандидатът, определен за наемател, е длъжен да поддържа непрекъснато зареден вендинг автомата за кафе и топли напитки, с пълния асортимент на напитки, съгласно предложената от него листа и при условията на договора;

10.16. Влаганите във вендинг автомата вещества за топли напитки и хранителни продукти трябва:

• да бъдат винаги в срока на годност;

• да отговарят на изискванията на Закона за храните и на правото на Европейския съюз, да са безопасни за човешкото здраве;

10.17. Наемателят се задължава да спазва разпоредбите на Наредба № 2 от 20.01.2021г за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения, училищните столове и обектите за търговия на дребно на територията на училищата и на детските заведения, както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици, и Наредба № 37 от 21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците

10.18. Основните и текущите ремонти на отдаваната под наем част от недвижим имот са за сметка на наемателя.

Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 10:00 часа до 12:00 часа до 11.XII.2023г., след предварителна заявка, подадена най-малко 24 часа преди деня на оглед, на един от следните телефони:

- Лице за контакт Владимир Василев – ЗДАСД към Професионална гимназия по туризъм "Проф. д-р Ас. Златаров" – Варна, тел. 0888/266 250








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Грипна епидемия обхвана страната
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Зима 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре (501) 15%
Добре, но можеше и по-добре (457) 14%
Не се справи (640) 19%
Пълна трагедия (1770) 53%

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: