По думите на Виктор Глухих по проект, фериботната линията е трябвало да заработи през октомври тази година, но са се появили някои „спънки".
Българските и руските власти трябва да се договорят допълнително за някои възникнали проблеми с малката дълбочината в порт Кавказ. Линията също така трябва да се обслужва от нови фериботи и старите, с които разполага България, не могат да влязат в употреба. Има отворени въпроси и по застраховането на товарите и съвместната експлоатация на вагоните. Пряката връзка ще засили търговския обмен между страните, а превозваните стоки по думите на Глухих ще са по-конкурентноспособни заради спестяването на някои разходи. От фериботната връзка ще могат да се възползват и руските туристи, които по море ще си спестят преминаването през три граници, каза Виктор Глухих.
Източник: Агенция "Фокус"