"Този участък е меко казано отвратителен. Заради натоварения трафик ямите по никакъв начин не могат да бъдат избегнати", сподели той.
Според него най-лошото е, че в тези дупки се скача от много хубав път, който преди време беше цялостно ремонтиран.
"Изведнъж се чудиш какво става особено ако не познаваш "особеностите" на участъка. Ако влезеш в някоя от дупките, губиш управление на автомобила. Той или отива в насрещното движение, или отклонява вдясно към канавката", споделя препатилият мъж.
До дни дупките ще бъдат запълнени
От Областното пътно управление увериха, че съвсем скоро ямите ще бъдат запълнени. Работата по кърпежите вече е започнала, поясни пред Дарик шефът на управлението инж. Димитър Тодоров.
"Работници запълват дупките, но се съобразяват и с времето, защото виждате какво е. Там вчера чистиха сняг. Като се оправи, кърпенето трябва да приключи", каза инж. Тодоров.
Пътят е дълъг 2,8 км. Макар да "плаче" за цялостен ремонт, отсечката засега ще почака.
"Участъкът е включен за рехабилитация по оперативна програма "Регионално развитие", но за периода 2014-2020 г. Може да бъде преасфалтиран догодина, но може и през 2015 година. Дотогава ще го поддържаме да е без дупки. Ограничили сме скоростта на 60 км. Няма как да пуснем машините да го преасфалтират, при условие че ремонтът му струва 1,5 млн. лева", поясни специалистът.
Пътните ремонти ще са предимно на парче
Заради липсата на пари и тази година ще се правят предимно ремонти на парче. Изключение прави участъкът край Езерово, на който смъртта си намериха две жени.
"Отсечката тази година ще бъде ремонтирана изцяло. Тя е била включена в една от програмите, проектирана е и до края на годината трябва да се преасфалтира", добави шефът на Пътното.
От ремонт се нуждае и пътят Варна-Златни пясъци. Миналата пролет бяха преасфалтирани два големи участъка в района на Траката. Тази година обаче парите ще стигнат само за кърпежи.
"Няма толкова много пари за преасфалтиране. За съжаление, много сме ограничени. Освен да закърпим дупките, трябва да почистим канавките, да подрежем храстите край пътя...Почти ежеседмично се удрят еластични огради, които трябва да се подменят веднага, а са скъпи съоръжения. Това не са малко средства, пътищата са скъпо удоволствие", каза в заключение инж. Тодоров.