ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Огромни задръствания в час пик по новото кръгово на бул."Цар Освободител" | ||||||
| ||||||
Според шофьори причина е близкият светофар на кръстовището с ул. "Отец Паисий", който задържа колоната от автомобили и те се натрупват в кръговото. В противоположната посока към кварталите проблемът не съществува, тъй като там няма светофарна секция и трафикът е свободен. Варненци коментират, че много водачи не са запознати с правилата за преминаване в кръговите кръстовища и това създава предпоставки за произшествия. Част от проблема със задръстванията е и факта, че малко са толерантните шофьори, които пропускат завиващите по новото локално платно на бул. "Левски" по ул. "Струга". Не липсват и оптимисти, че след цялостното пускане на новия булевард "Левски" всичко ще се нормализира. Припомняме и коментара на проектанта на булеварда инж. Недялко Иванов относно наклона на кръговото кръстовище: "Това нямаше как да бъде избегнато, тъй като има дадености около кръстовището, с които трябваше да се съобразяваме. Рампата, която идва от бул. "Левски“ между "Сливница“ и "Цар Освободител“, минава покрай съществуващи сгради. Те имат коти, на които са построени и основата на които са с 6 метра по-ниски от сградите, които са построени от другата страна на кръстовището в горния край, където е посока "Владиславово“ вдясно. 6 метра е денивелацията. За да се преодолее това нещо сме използвали наклони, които са допустими в кръстовища до 4%, но действително се получава едно качване, за да можем да преодолеем тези разминавания. Няма как да махнем съществуващите сгради от околния ландшафт. Ако тях ги нямаше, нямаше да има такъв проблем и щяхме да направим някакво средно положение. Няма как да оставим едната сграда във въздуха, да не може да се стига до входа й, а на другата да и засипем първия етаж. Заради тези две постройки една срещу друга, нови сгради от преди 5-6 години, се получи този наклон. Архитектите, когато са издавали разрешителни за строежа на тези сгради, са им дали коти, които са се връзвали според околния терен по това време. И той не е бил съобразен с бъдещето изграждане на "Левски“. Когато заснехме терена установихме, че няма по какъв друг начин да се реши проблемът. Смятам, че сме взели едно от най-рационалните решения в този район. Получава се надлъжен наклон, малко елипсовидно стана кръстовището, но смятам, че сме постигнали най-доброто решение предвид обстоятелствата. Докато се изграждаха двете съоръжения кръстовището продължаваше да работи, на всяко едно пресичане с другите булеварди направихме всичко възможно да има по две съоръжения от двете страни, за да не се спира движението на съществуващия булевард, за да има най-малко притеснения за варненските шофьори“, обясни инж. Иванов. |
Още по темата: | общо новини по темата: 179 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/30 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
Aнонимен
на 07.04.2019 г.
0
на 05.04.2019 г.
0
Aнонимен
на 05.04.2019 г.
+1
Aнонимен
на 05.04.2019 г.
+1
Aнонимен
на 05.04.2019 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ryanair пуска нови полети
10:59 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Важни новини за голям ремонт във Варна
16:36 / 28.11.2024
Вижте какви решения взе днес Общинския съвет на Варна
16:50 / 28.11.2024
Wizz Air със страхотни новини от летище Варна
14:55 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета