Тя предположи, че намалението се дължи на ценообразуването, защото проектът е правен преди 3 години. "Тогава имаше бум на градежите и цените бяха по-различни. При сегашното свито строителство цените на материалите са по-ниски", каза Лиляна Павлова.
"Освен това в този проект имаше допълнителни дейности като детски площадки, параклиси, които сами по себе си са много важни, но те няма как да се включат в един проект за водопровод, канализация и асфалтиране на една улица. И бяха извадени от обхвата", разкри Павлова.
Тя допълни, че проектът за интегриран градски транспорт на Варна е на финалната права и има готовност в следващите няколко седмици да бъде одобрен.
По отношение на Общия устройствен план Лиляна Павлова заяви, че е против неговото одобряване на парче. "Личната ми позиция като министър е, че докато не съдържа пълния комплект с документи, ние няма да можем да пристъпим към неговото одобряване", каза в заключение регионалният министър.
Източник: Дарик