Към настоящия момент компанията е стартирала регулярния месечен отчет. За битовите клиенти отчетният период се разделя на два подпериода - подпериод по новите и подпериод по досегашните цени. Потребената от битовите клиенти електроенергия се разпределя пропорционално на броя дни преди и след датата на промяната на цената на база среднодневна консумация.
Енерго-Про предоставя на битовите клиенти и възможността да декларират показанията на електромера си към датата на влизане в сила на решението на телефон 0700 161 61, в центровете за обслужване на клиенти и на e-mail: service@energo-pro.bg. Важно е при деклариране на показанията клиентите да посочат своя клиентски и абонатен номер, за да се гарантира коректността на тяхното отразяване в системата. Компанията си запазва правото да провери декларираните показания и да не ги взема предвид, ако има разминаване.
След като бъде публикувано окончателното решение на ДКЕВР за новите цени, Енерго-Про ще добави във фактурите на клиентите информация за крайната цена по тарифи, но ще запази и разпределението по отделните компоненти, за да осигури пълна прозрачност на сметките.
За Енерго-Про е изключително важно клиентите да разбират издаваните им сметки, както и компанията да спазва всички нормативни изисквания, свързани с тях.
Още по темата (341): | |