По думите му при възникването на тежък инцидент, който забавя или спира движението на моста има няколко варианта за отварянето на другото пътно платно за придвижването на автомобилите. Някои от вариантите са поставянето на пътни знаци от двете страни на моста. Ганчев посочи, че това изисква много време и допълнително забавяне. Другата възможност е слагането на пътни светофари за едната и другата посока.
По думите на Ганчев най-добрият вариант си остава изграждането на втори Аспарухов мост, но това изисква много средства. Има го заложено в Градоустройствения план на Варна. "Трябва да се помисли за временна организация на Аспарухов мост," заключи Ганчев.
Директорът на дирекция " Инженерна инфраструктура и благоустрояване" Стоян Димитров, съобщи, че трябва да се вземе решение за отварянето на второто платно за двупосочно движение при инцидент на Аспарухов мост. Той обеща да постави въпросът пред комисията по безопасност на движението.
Източник: Днес +