© Impact Press Group | | Пенсионери са най-честите жертви на мобилните оператори. Те най-често се оплаквали от търговските трикове на операторите - първо да раздават подаръци, а срещу това да им пробутват лист хартия, който да подпишат. Трикът е, че това най-често се оказвало договор по определен тарифен план, без възрастните да са били уведомени или наясно какво точно подписват.Това сочат резултатите от първата временна приемна към регионалната дирекция на Комисията за защита на потребителите във Варна, проведена на 28 март. "Много възрастни хора се оплакват при нас", зави Илиян Станоев- директор на КЗП Варна. Той призова гражданите задължително да четат преди да сложат подписа си, а не да се доверяват на думи.
Общо 26 потребители са изразили своите претенции към трите мобилни оператора по време на миналата приемна към КЗП- Варна. "Други основни оплаквания на клиентите са свързани с подмяната на тарифните планове от разстояние, без да бъдат уведомени", разясни Станоев. Голяма част от варненци се жалвали и от завишени сметки.
Всички желаещи ще могат да подадат своите оплаквания за качеството на услугите на телекомите у нас днес от 14:30 ч. до 17:30 ч. на ул."Бдин" 14 А. Сигналите ще бъдат обработени и по електронен път още същия ден ще бъдат препратени до мобилните оператори.
Източник: "Позвънете: ВестникЪт" |