Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
"Потапят" новия бул. "Левски"
Автор: Пламена Николова 13:14 / 20.11.2017Коментари (5)24350
©
Интересни подробности за ремонта на новия бул. "Левски" научи Varna24.bg от публикувания проект във връзка с обсъждането на новия заем, който ще тегли Община Варна за изграждането на трасето. Припомняме, че държавата отпусна на морския град 80 млн.лв. за грандиозното начинание, а Община Варна ще тегли допълнително малко над 30 млн.лв.

От публикацията става ясно, че след ремонта нивото на бул."Вл.Варненчик" се запазва към съществуващо положение, а бул."В.Левски" се "потапя".
 
С изграждане на бул. "Васил Левски" в участъка от ул. "Подвис" до ул. "Девня" се прекосява диагонално целият град, като се осигурява директна връзка от най-южната част на града до изхода към североизточната част и курортните комплекси на града. 

Пресичанията на новият участък с всички напречни районни артерии - ул." Прилеп", булевардите "Цар Освободител", "Сливница", "Вл. Варненчик" и ул. "Кракра" ще се осъществява на различни нива, като бул. "Васил Левски" ще преминава на долно ниво, неприкосновено и по този начин ще изпълнява предназначението си на скоростно трасе;
По цялата дължина на булеварда от ул."Божур"/"Прилеп" до ул."Г.Пеячевич"/"Девня" ще се изпълнява корекция на отводнителния канал, като същия се удълбочава и облицова и остава средна разделителна ивица на двете отделни пътни платна на бул."Васил Левски".

Съществуващото мостово съоръжение на ул."Прилеп" ще бъде премахнато и на негово място ще бъде изградено изцяло ново. Това се налага от реконструкцията на отводнителния канал и от необходимостта да се осигури премостване (надлез) на две платна с разделител, като общата ширина в напречно отношение е около 27м. Също така се изграждат и връзките - качване/слизане между артериите само в и от посока Златни Пясъци.
На бул."Цар Освободител" - действащото мостово съоръжение е временно, с недостатъчен отвор, странично от сегашното положение на отводнителния канал, който в участъка е облицован, и като местоположение и дълбочина не отговаря на нуждите на инвестиционния проект. В това кръстовище реконструкцията е много голяма, спрямо съществуващото положение. Поради близостта на двете улици - "Прилеп" и "Цар Освободител", същите нямат директна връзка помежду си. За да се осъществи такава ще се направи пробив от ул."Кестен", както и ще се продължава по ул."Прилеп" до ул."Отец Паисий" за развръзка на кореспонденциите.

По бул."Сливница" - към момента съществува съоръжение, което няма да отговаря на инвестиционното намерение след изграждането на бул."Васил Левски". Тук също се налага разрушаване на сегашният мост и изграждането на изцяло нов. В този транспортен възел всички посоки са осигурени, с минимални конфликти /като конфликтни точки/.
За неприкосновено преминаване на бул."В. Левски" на долно ниво, ще бъдат изградени рампи за слизане и качване, както и велотрасе.

Нивото на бул."Вл.Варненчик" се запазва към съществуващо положение, а бул."В.Левски" се "потапя". 

Разминаването на двете нива отново се осъществява чрез изграждане на ново мостово съоръжение. Локалните платна се изграждат на пилотни конструкции и осигуряват връзките на кореспонденциите, посока Център и посока Изход към АМ "Хемус". 

Ул."Кракра" - на пресичането с тази улица, към момента, няма съществуващо съоръжение, изпълненото такова е на ул."Кап.Райчо". С настоящата инвестиция се изгражда изцяло ново мостово съоръжение - надлез, който е съобразен с бъдещото предвиждане на регулационните планове и концепцията на ОУП на града. В общия план е предвидено преминаване на ул."Кракра" през цялата територия на района и през Западна промишлена зона, като районна артерия. 

С изграждането на съоръжението към бул."В. Левски" на този етап ще се подготви и бъдещото преминаване на ул. "Кракра", а съществуващото съоръжение на ул."Кап. Райчо Николов" ще се реконструира за пешеходно движение. 

Връзка и преход от бул."В.Левски" с ул."Георги Пеячевич" към ул."Девня" - Разстоянието от около 200м. е решено чрез обединяване в кръгово кръстовище/а, чрез плавно преминаване на транспортните потоци от бул."Левски" към ул."Девня", за бърз изход/вход от града. В този участък се налага изграждането на 2бр. допълнителни мостови съоръжения, при пресичането на дерето. Зоната между двата булеварда - "Девня" и "В.Левски" ще се залеси и благоустрои за по- приветлив облик на града в района.
Наред с големите мостови съоръжения по трасето, общо 7 бр., голямата дължина на пилотните конструкции при рампите за слизане и качване - около 3 300м., значителната реконструкция и удълбочаване на охранителния канал /‘Франга дере"/, се изграждат и реконструират всички подземни комуникации като водопроводи и канализации, електроразпределителни и телекомуникационни трасета. 

Трасето на булеварда се пресича от съществуващия II-ри Горнопоясен колектор с диаметър 1500 мм. стоманобетон, отвеждащ отпадните води на около 60% от територията на града, който не може да бъде реконструиран. Това налага нивото на отводнителния канал да бъде съобразено с него. По трасето на булеварда ще се изградят също и: ново улично осветление - съвременно с LED осветители, велоалейна мрежа, пешеходни трасета, както и пресичания, чрез изграждане на пасарелки над нивото на булеварда. 

Изграждането на бул. "Васил Левски" е най- мащабният инфраструктурен проект във Варна от десетилетия. Проект със стратегическо значение за града. Новоизграденият участък на булеварда заедно със съществуващият към момента ще осигури директна връзка от най-южната част на града до изхода към североизточната част на града и ще бъде главен разпределител на вътрешноградското движение между периферните райони и традиционните градски територии.




Още по темата: общо новини по темата: 179
12.01.2021 »
07.10.2020 »
29.09.2020 »
27.08.2020 »
30.05.2020 »
26.05.2020 »
предишна страница [ 1/30 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 20.11.2017 г.
0
 
 
Статията е писана от юрист - много думи малко съдържание. През два дена подлези,надлези,потапяне, ул., кръстовища и т.н.м. Добре де, разбрахме. Всичко е ясно. Въпроса е кога ще стане и дали ще е качествено.
0
 
 
За около 10 години ще станат ли тия чудесии?
-1
 
 
Дано да закърпят поне успоредните улички ,че срамота.има и безименни има и сроителство на пешеходни алеи. СРАМ трябва Господари на Ефира ,че да ги видят власимащите
0
 
 
Чак сега ли го научихте,още от първият проект беше видно,че ще е на две нива о новият булевард ще се "потапя".....:)
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Август 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Газови доставки
Риск от чума по дребните преживни животни
Отношенията София-Скопие
Напрежение след смъртта на бебе, издъхнало в линейка на път за болницата в Петрич! Бащата с шокиращ разказ за случилото се
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: