Във варненския център на "Дирекция спешен телефон 112" не е регистрирано засилено натоварване през празничните дни, съобщи директорът на центъра Никола Вълев. Той уточни, че обажданията за една смяна, която продължава 12 часа, са хиляди, от които средно 30-40 касаят реални спешни случаи. По думи на Вълев най-честите обаждания са свързани с нужда от помощ при блокирани сим-карти, а често гражданите търсят и информация за метеорологичната обстановка, както и за работата на ВиК и на Е.ОН. Вълев допълни, че много хора звънят на спешния телефон за различни битови проблеми и за такива, които са в правомощията на местната власт. Той добави, че реалните спешни сигнали са свързани главно с медицински проблеми, посегателства над личността и пожари.
Никола Вълев подчерта, че месеците след разкриването на спешната линия са показали много добра координация между дирекцията и службите за реагиране в спешни ситуации.
Източник: Агенция "Фокус"