Приемните на ръководството в "Приморски" стават ежедневни | ||||||
| ||||||
От 26 януари в администрацията на варненския район „Приморски" се определя ново приемно време за обслужване на гражданите. Целта е подобряване качеството на административното обслужване. Ръководството на района осигурява възможност на хората ежедневно да поставят своите проблеми и да изказват мнения, както и да дават предложения във връзка с работата на администрацията. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (465) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (453) | 14% | |
Не се справи (638) | 19% | |
Пълна трагедия (1758) | 53% |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg