Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Пробутали диван с кожа менте
Автор: Екип Varna24.bg 09:17 / 04.02.2010Коментари (0)1215
©
Търговец успял да пробута на младо семейство гарнитура, тапициран с изкуствена кожа за такава от естествена. Вместо обещаното дълголетие на покритието обаче, то започнало да се цепи и люспи след не повече от година експлоатация.

Меката мебел била купена от мебелна къща във Варна. Когато проучвали пазара собствениците на гарнитурата били убеждавани от търговеца, че тя е изработена от естествена кожа по италиански модел. Семейството харесало модела, а исканата цена от 2260 лева им се видяла приемлива на този етап.

След време обаче се оказало, че мебелта има доста недостатъци.

Най-голямото разминаване било, че вместо обещаната им естествена кожа, тапицерията е от изкуствена.

За по-малко от година ползване тя се напукала и започнала да се люпи на парченца, които наподобявали по структура и състав изкуствената кожа. На местата, на които се седи по-често, дори се появили цели прорези. За да се уверят в съмненията си, че кожата е менте, хората се обърнали към специалист, който се занимава точно с тапицерия на мебели. Като посетил на място жилището им и видял гарнитурата, той категорично заявил, че кожата не е естествена. Освен това той обяснил на злощастните собственици, че ако продавачът твърди противното, той е трябвало да им предостави сертификат за качество. Единственият документ, с който хората разполагали обаче бил касовата бележка от покупката.

След този разговор семейството отишло в магазина, за да предяви рекламация за настъпилите несъответствия с договора за покупко-продажба. Освен това хората поискали да видят и сертификат за качеството, от който да се убедят, че продадената им холова гарнитура е изработена от естествена кожа, както се твърди. Семейството разговаряло и с управителя на магазина, като изложило обстоятелствата по съществуващия проблем, представило и снимков материал, който удостоверява актуалното състояние на гарнитурата след двугодишно ползване. Хората настояли рекламацията им, заедно с приложените снимки да бъдат заведени надлежно в регистъра за рекламации. Въпреки че това се случило, управителката им обяснила, че не може да им предложи друго, освен да претапицират гарнитурата със същата кожа. От магазина записали всички координати на клиентите си, за да могат да осъществят обратна връзка, но повече от месец никой не им позвънил. Потребителите сами направили опит да се свържат с управителката, но винаги се случвало така, че тя отсъства. Тогава се наложило хората да пишат жалба до Комисията за защита на потребителите. Едва след намесата на инспекторите, случаят бил разрешен и е договорена смяната на проблемната гарнитура с нова.

Източник: в. "Позвънете"









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Катастрофи в България
Почина Лиъм Пейн
Парламентарни избори октомври 2024 г.
51-ото Народно събрание
Бюджет 2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: