Проектите за социална орговорност на Овергаз най-добри в Европа
Проектите по социална отговорност на „Овергаз" АД са отличени като най-добри в Европа, съобщи дирекция „Публични комуникации". Международната награда - златен „Стиви", е спечелена в надпреварата с проектите за млади хора под наслов Over-Talent: investment in Young.
Златният приз е връчен на представители на „Овергаз" на церемония в Дъблин на 8 септември от Адам Езро- мениджър по стартегически продажби на Dou Jones International и на Wall Street Journal. Патрон на надпреварата за 2008 година бе сър Ричард Брансън.
Досега „Овергаз" е инвестирал в социалните си инициативи над 14 милиона лева. Децата, юношите и младежите от цяля България, приобщени за изява в проектите, са 13700.
„Овергаз" „наследява" DaimlerChrysler AG, носител на „Стиви" в същата категория за миналата година. Техният проект Mondialogo бе посветен на междукултурния диалог в Европа. За 2008 г. „Овергаз" победи конкурентите от Bayer, Полша, с „Продължителна програма за промотиране на развитието", BDR Associates, Румъния, със „Спасете румънските ценности", HBOS, Единбург, Великобритания, с „Програма за финансово обхващане" и Turkcell lletism Hizmetleri, Турция, с проект за образованието на момичетата.
International Business Awards са учредени през 2002 г. и включват 11 категории, даващи възможност да представяне на най-добрите компании, личности, организации и екипи. Stevie Awards се връчват всяка година с цел да представят най-успешно развиващите се компании в света.
Златен „Стиви" в раздела за комуникационни кампании е спечелила българската All Channes Communications с проекта си против рака на гърдата.