По този начин е възможно за част от клиентите отчетният период да е по-кратък от обичайното за месец декември и съответно по-дълъг за месец януари. Всеки клиент може да научи от своята фактура периода на отчитане, както и следващия отчетен период. Информация за графика на отчитане е предоставена на Интернет страницата на компанията (www.eon-bulgaria.com) и на денонощния Телефонен център 0700 161 61 (на цената на един градски разговор).
В периода на Коледни и Новогодишни празници се забелязва увеличение на консумацията на електроенергия от страна на битовите клиенти. В зависимост от отчетния период, е възможно част от клиентите да имат по-високо потребление, което ще бъде отразено в сметките за месец януари. Сроковете за плащане на консумираната електроенергия са от 15-о до 25-о число всеки месец.
Е.ОН България предоставя на своите клиенти различни начини за проверка на техните задължения - чрез Интернет (www.eon-bulgaria.com), Телефонния център (0700 161 61) или с изпращането на SMS на номер 1611.
Нова каса за плащане на консумираната електрическа енергия беше открита в началото на месец януари във Варна. Касата, която се обслужва от Информационно обслужване, се намира на ул. „Цар Иван Страцимир" №2 (сградата, в която се намира магазин Била) и ще работи всеки делничен ден от 9:00 до 13:00 часа.