Резултатите от проучванията се обработват от университетски екип от независими експерти с ръководител доц. д-р Лина Анастасова - член на International Sociological Association, Българската асоциация по маркетинг и редица други престижни организации. Анкетните карти дават възможност на пътниците да изкажат и своите препоръки по отношение повишаване качеството на обслужване и условията на летищата. В изпълнение на препоръките, дадени в анкетните карти през миналата година, за Лято`2008 бе направено разширение на търговските площи и на неавиационните дейности в двете летища.
«Мнението на пътниците е изключително важно за нас, а техните препоръки ни помагат да допълним приоритетните инвестиции за всяка следваща година», каза г-н Андреас Хелфер - главен изпълнителен директор на "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД.
В тазгодишното проучване пътниците ще дават и мнение по въпроса какво биха искали да има в новите терминали, които ще се строят на двете летища.