От 1 септември 2009 година всички офиси на бюро „Рила" на територията на страната имат достъп до система за on-line резервации. Така клиентите на бюрото в реално време избират различни възможности за пътуване и настаняване.
Международното бюро „Рила" има готовност да започне предлагане на резервации за седящи-, спални- и кушет места във влаковете в страната. В момента тази услуга се предоставя само в София, Русе и Пловдив. След пускането в действие на интернет базирана система за резервации, услугата ще се предлага навсякъде, тъй като всички офиси на „Рила" разполагат със съвременна компютърна техника, интернет достъп и корпоративна мрежа с необходимото ниво за сигурност.
До пускането в действие на информационната система за резервации и издаване на билети международното пътническо бюро предоставя на своите клиенти възможността да изпращат по интернет запитване за пътувания с влак както в страната, така и в чужбина. Електронният формуляр с различните възможности за маршрути и цени се обработва и връща обратно на клиента. След извършване на плащането, компанията доставя билетите на място, посочено от клиента.
Предлаганите услугите са част от предприетите действия на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията за подобряване качеството на обслужване както с железопътен, така и с автобусен транспорт. Това е добре установена европейска практика.