Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Рекламират морето ни по Дискавъри, Евроспорт и Евронюз
Автор: Екип Varna24.bg 17:04 / 22.05.2010Коментари (0)723
© Varna24.bg
Рекламни клипове на родния туризъм тръгват по телевизиите „Дискавъри", „Евронюз" и „Евроспорт". Това съобщи ресорният зам.-министър Иво Маринов във Варна на официалното откриване на летния туристически сезон, чийто домакин бе Св. Константин. Рекламната кампания на България като туристическа дестинация по паневропейските телевизии се финансира по оперативна програма „Регионално развитие". Клиповете трябва да се завъртят през следващия месец. „Рекламата е насочена най-вече към руския и германския пазар", посочи Маринов. Той уточни, че освен клиповете, в големи градове на двете държави ще бъдат поставени билбордове, както и ще вървят публикации в печатни медии.

Рекламата за руския пазар струва 1,8 млн. лв., а за немския 2 млн. лв. „Двата пазара се раздвижиха тази година и благодарение на тях очакваме 5% ръст на туристите в края на сезона", прогнозира Маринов. Естествено браншът щял да разчита и на традиционните групи от Румъния, както и на българите.

За родните почиващи също стартира рекламна кампания на стойност 3,4 млн. лв. В началото на следващия месец ще се отварят офертите по обществената поръчка, за това кой ще я изготвя. Идеята е българите да бъдат провокирани да изкарат летните си отпуски в родните курорти, вместо да пътуват зад граница."За да се привлекат платежоспособни туристи е необходимо да се предложи по-разнообразен продукт - SPA, балнеология, голфигрища и екскурзии, който да се съчетава с масовия тъуризъм", коментира зам.-министърът. Две нови мерки по оперативна програма „Човешки ресурси" ще бъдат отворени в помощ на туризма, съобщи още Маринов. Те ще бъдат насочени към обучение на кадри в бранша.

Междувременно търговският директор на холдинга стопанисващ почивния комплекс в Св. Константин Илко Запрянов посочи, че набирането на квалифицирани кадри за туризма вече не е чак такъв проблем. Заради кризата хората масово са подавали молби за работа в бранша. „Благодарение на избора, който имаме, можем да вземаме добри кадрови решения", посочи Запрянов. „Когато имаме свободна позиция, само за няколко часа набираме огромен брой кандидати", даде пример той.

Източник: в. "Позвънете"









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Парламентарни избори октомври 2024 г.
Катастрофи в България
Световна черна хроника
Отбелязване на Деня на Независимостта
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: