© Impact Press Group | | Архивна снимка | Абсолютен рекорд по изчакване на връзка с оператор на една от водещите компании у нас за доставка на мобилни услуги, интернет и телевизия постави варненецът Петър Стоянов, който се свърза с редакцията на "Народно дело", за да разкаже за "постижението".Заради проблем той се свързал с "горещия" телефон на "Виваком" - 0700 17 000.
"В опит да проведа разговор с техниците на "Виваком" слушах в продължение на около 50 минути "Вашият разговор е важен за нас, моля изчакайте!". Това е обслужване в 21-ви век при наличие на доста голяма конкуренция. В продължение на 50 минути не мога да проведа разговор с тях. Представям си колко време ще им отнеме отстраняването на проблема", пише разгневеният варненец, който ни изпрати и разпечатка като доказателство за твърдението си.
"Услугата, за която съм сключил договор, а именно оптичен интернет и цифрова телевизия, изчезна в понеделник около 9 часа сутринта. В опит да се свържа с компанията, ме пренасочиха към отдел техници, но само слушам колко е "важен" за тях разговорът. Все пак аз също работя и нямам на разположение два или три часа да седя на телефона в очакване да ме свържат!", негодува човекът. |