Това показва проучване на мненията, препоръките и удовлетвореността на потребителите от услугите, предлагани от РЗИ - Варна, през второто шестмесечие на 2011 г. През този период са били попълнени общо 82 анкетни карти.
93% от запитаните са посочили, че са били обслужени в рамките на законовия срок, 5% - извън него. 92% от всички са оценили отношението на служителите в администрацията като любезно, отзивчиво и компетентно. През 2010 г. процентът по този показател е бил доста по-нисък - 71. За 13% от анкетираните отношението на служителите в РЗИ е било формално и пренебрежително.
Част от клиентите, попълнили анкетата, са направили и конкретни предложения за по-добра организация на работата в РЗИ - Варна. Те включват ремонт на сградата, информация за услугите и къде и как се извършват на интернет страницата на инспекцията и осигуряване на сапун в тоалетните.
Източник: в. "Черно море"