Само 13% не са доволни от обслужването в РЗИ-Варна

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
08:57 / 05.01.2012
934
6,6% от анкетираните оценяват качеството на административното обслужване в Регионалната здравна инспекция (РЗИ) във Варна като много добро и добро. Останалите 13,4% го намират за задоволително или лошо.

Това показва проучване на мненията, препоръките и удовлетвореността на потребителите от услугите, предлагани от РЗИ - Варна, през второто шестмесечие на 2011 г. През този период са били попълнени общо 82 анкетни карти.

93% от запитаните са посочили, че са били обслужени в рамките на законовия срок, 5% - извън него. 92% от всички са оценили отношението на служителите в администрацията като любезно, отзивчиво и компетентно. През 2010 г. процентът по този показател е бил доста по-нисък - 71. За 13% от анкетираните отношението на служителите в РЗИ е било формално и пренебрежително.

Част от клиентите, попълнили анкетата, са направили и конкретни предложения за по-добра организация на работата в РЗИ - Варна. Те включват ремонт на сградата, информация за услугите и къде и как се извършват на интернет страницата на инспекцията и осигуряване на сапун в тоалетните.

Източник: в. "Черно море"


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
Брутални закъснения: 10 часа от Варна до София с влак
Ryanair с голяма новина за Варна и Бургас
Кметът на Варна Благомир Коцев: Това се случи само за 5 дни
Volotea подновява полетите между Варна и два френски града
Близо 150 нови случаи на варицела във Варна и областта
Отговориха на много важни въпроси за новите безплатни карти за гр...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).