ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Сигнал от варненци: Това е като за "Мисията невъзможна" | ||||||
| ||||||
Преди седмици кметът Коцев написа във Фейсбук: 41 подлеза. Толкова има във Варна. Това са над 25 700 кв.м. И всички - за основен ремонт. Ако има нещо, което наистина е останало в миналия век, това са подлезите ни. Затова и в проектите за 100 милиона лева за 2024 г., за които Община Варна беше одобрена, настоявах да включим и всички подлези. Ако имаше подготвени технически проекти, сега щяхме ударно да ги реновираме, осветим, да изградим модерно видеонаблюдение, настилки и таваните да спрат да падат. Но, уви! Готови проекти за такава мащабна модернизация нямаше. Въпреки че е имало добра идея - да се дадат на концесия. Не получих ясен отговор защо не са проектирани ремонти при това положение. Затова се наложи да ги включим в списъка с проекти за 100 млн.лв. - за проектиране през 2024 г. Парите осигурихме. Заложихме ресурс всеки подлез да се проектира за основен ремонт, енергийна ефективност, видеонаблюдение и модернизация. Проектите трябва да са готови до края на пролетта - началото на лятото. Приоритетно ще обявим обществените поръчки и за проектите, и за ремонтите после. Така целим около есента дейностите по ремонтите, поне на по-леките случаи, да започнат. Някои подллези представляват търговски интерес, но за други трябва да се погрижи общината. По различните подлези ще има различен тип дейност, но със сигурност майките във Варна вече не трябва да вдигат на ръце количките с бебетата (буквално! имах видео по тази тема през октомври), а хората с увреждания да минават безпрепятствено. Варна е Европа. Хората не трябва да са побивани от тръпки, минавайки през подлеза на Катедралата или до Зоопарка например. Естетика, функционалност, грижа за хората със специални потребности и децата, спазване на най-високите европейски стандарти за достъпна среда, асансьори (не наводнени!), сигурност и безопасност ще са целите, които ще са водещи за изпълнителите, които ще наемем след конкурсите. И понеже моят син е още в детска количка, заедно с него ще проверяваме дали средата в подлезите е достъпна за количките. Много бащи като мен бутат колички, и ако те могат да вдигнат количката, за да не влезе в дупка от откъртена плочка, майките не могат. И не трябва да го правят. Не трябва и да ни е срам от съгражданите ни с двигателни увреждания, за които подлезите са недостъпни и опасни. Много е амбициозна тази задача с 41 подлеза, но Варна е Европа. Трябва да стане и то хубаво и модерно, завършва поста си кметът Коцев. Varna24.bg нееднократно е сигнализирала за проблеми с подлезите в града. Припомнете си какво е положението до спирка "Журналист". |
Още по темата: | общо новини по темата: 422 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/71 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна промяна в една от основните автобусни линии във Варна
14:03 / 12.11.2024
Адско задръстване на варненски булевард
18:46 / 12.11.2024
Ето част от плановете за 2025 година на Община Варна
16:29 / 13.11.2024
Важен за Варна проект е на финалната права
12:03 / 12.11.2024
Сняг заваля на много места в страната
08:27 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: