Идеята на кампанията е да информира работещите в цялата страна за техните права в предприятията им. Мисията й е в рамките на пет месеца да бъдат достигнати поне 20 000 работници и служители, в чиито фирми няма синдикални организации. От началото на акцията преди два месеца синдикалистите са посетили 68 фирми в 16 региона. Крайната им цел е до края на февруари да се срещнат с мениджмънта на общо 200 предприятия с над 50 работници.
Пред журналисти Пламен Димитров поясни, че срещите са били опознавателни и не са търсени нарушения. "Ние в тези наши посещения не коментираме нарушенията. Във фирми, в които имаме синдикални организации, имаме надеждни източници на тази информация. Когато влизаш за първи път в едно предприятие и нямаш друга информация, освен тази която ти се предоставя, трудно можеш да направиш истинска преценка или изводи какви проблеми има в предприятието", коментира синдикалният лидер.