Освен нарушенията в процедурите по Парижкия меморандум кап. Богданов иззел и правомощия на министъра на транспорта, твърди Апостолов. При изграждане на инфраструктурни проекти, които касаят акваторията и прилежащата зона, се съгласува с министрите на транспорта и на отбраната. Той посочи, че при изграждане на водопровод под канала Варна - Белослав това не е направено и е заверено единствено с подписа на Богданов.
На срещата беше повдигнат отново и въпросът за мястото и ролята на харбър мастъра. Единодушното мнение беше, че то не трябва да е към "Морска администрация". От страна на морската общественост се чуха обвинения към Апостолов, че не е член на нито една браншова организация и не е заинтересован от проблемите им. Не съм Ви видял на нито едно събитие на морската общественост, заяви членът на управителния съвет на Българската асоциация на капитаните Младен Михайлов. В този момент, когато морската обществност е на това лошо ниво, Вие сервирате показни разстрели, добави Михайлов.
Изпълнителният директор на Българска морска камара кап. Румен Несторов пък открито обвини Апостолов, че дори не знае колко са браншовите организации. Поканили сте на срещата само 5, а те са общо 30, заяви Несторов. Според Апостолов, обаче това били само най-значимите организации в бранша.
Източник: в. "Позвънете новини"