"Такова нещо другаде по света не съществува. Да си жител на един град и да не можеш да се свържеш с кметството си. Реших да позвъня в район "Младост" да попитам кога най-после ще окосят еднометровите треви, които са избуели около блока. Намерих в интернет официалния сайт на кметството и звъня на указания в него телефон за връзка", разказва варненецът Борис Рачев. Операторът, който се включва след позвъняването на съответните общински телефони, обаче казва с нежен женски глас: "Избрали сте несъществуващ абонатен номер." Съобщението се повтаря при всеки опит за връзка, показа проверка.
"Благодарение на община Варна положението е такова. Спряха ни телефоните още преди десетина дни, защото ще ни прехвърлят от един оператор към друг, но кога ще стане това - не знам, питайте в общината", коментира кметът на "Младост" Христо Христов.
"Аз не съм оторизиран да давам изявления в медиите", категоричен е началникът на общинската дирекция по управление на собствеността Станко Станков, който директно заявява, че ако искаме да знаем кога кметство "Младост" ще е достъпно за жителите си, информация трябва да се търси от пресцентъра на общината. Оттам обаче не успяха да дадат отговор, защото не "успели да намерят" колегата си от администрацията Станко Станков.
"Това е скандално. Как може телефоните на кметството да са закрити и то да няма връзка със света! Недопустимо е", коментира Борис Рачев. Кога той, както и всички останали жители на район "Младост" (тъй като в останалите кметства телефоните работят) ще получат актуалните номера на чиновниците, които отговарят за района им - не е ясно.
Източник: в. Народно дело