След публикация на
Varna24.bg за проблеми с билетите в градския транспорт Община Варна използва правото си на обратен отговор.
С материала можете да се запознаете тук, а сега даваме думата на институциите, без редакторска намеса:
Бихме искали да упражним правото си на отговор във връзка с публикация от 9 април 2023 г. в електронната медия varna24.bg със заглавие "Голям проблем за варненци в градския транспорт, здраво олекват с пари!". Смятаме, че изнесената информация е непроверена, с твърдения, неотговарящи напълно на истината и е отразена само едната гледна точка.В тази връзка искаме да направим следните разяснения:Към момента с цел използване на мобилното приложение TicketVarna за закупуване на превозни документи има регистрирани 60 000 акаунта, всеки ден през мобилното приложение се закупуват между 5 000 и 6 000 електронни билети. Ако наистина има проблем с мобилното приложение, подобен на описания в публикацията, то тогава жалбите и оплакванията щяха да бъдат хиляди. В мобилното приложение TicketVarna на видно място е посочен електронният адрес ticketvarna@itransportvarna.bg за връзка с екипа, поддържащ мобилното приложение.Бихме искали да напомним, че съществуват няколко начина за закупуване на превозен документ: хартиен билет от машина за продажба на билети намиращи се в превозните средства или от машини за продажба на билети, монтирани по спирките, предплатена електронна карта, електронна абонаментна карта за една линия или за всички линии, персонализирани карти на преференциални цени за определени категории пътници като пенсионери, учащи и лица с трайни увреждания, както и електронен билет, закупен от мобилно приложение TicketVarna.Бихме желали да се насочи вниманието на обществеността към проявите на вандализъм в обществения транспорт Много голям процент ресурс е насочен към отстраняване на щетите вследствие на проява на вандализъм, вместо този ресурс да бъде използван за модернизиране и надграждане на системата. Ще бъдем благодарни на медиите да способстват подпомагането на борбата с вандализма. Независимо от всичко това ОП "ТАСРУД" продължава да работи в насока надграждане на автоматизираната билетна система с нови още по-съвременни платежни инструменти за улеснение и удобство на гражданите и гостите на Варна, ползващи градския транспорт.Отговорът е подготвен от ОП "ТАСРУД"