ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Стана ясно защо новото кръгово по бул. "Цар Освободител" е под наклон | ||||||
| ||||||
"Всичко беше изпълнено съгласно проекта и съобразено съгласно съществуващите подходи към околните сгради. Кръстовището преодолява денивелацията на терена. Що се отнася до опасенията от произшествия предвид наклона мога да кажа само, че ако се спазват ограниченията на скоростта и се шофира с нужното внимание, до това няма да се стигне. Освен това на кръстовището, както и на останалите, са монтирани еластични огради с висока степен на задържане. Що се отнася до цялостното изграждане на булеварда, засега правим всичко възможно да спазим обявения срок, а и времето е с нас. Изкопано е под двата моста на ул. "Прилеп“ и бул. "Цар Освободител“, полагат се настилките по трасетата, на места даже вече са положени. Поставят се облицовките на пилотните конструкции на подпорните стени и се довършва дерето. Асфалтът ще бъде положен през следващата седмица и се надявам най-късно до 20 април да сме приключили. След това ще бъде положена маркировката и знаците и съответно булевардът ще бъде пуснат за движение в пълния му обем“, обясни Николай Пашов. Ето и коментарът на инж. Недялко Иванов относно наклона на кръговото кръстовище: "Това нямаше как да бъде избегнато, тъй като има дадености около кръстовището, с които трябваше да се съобразяваме. Рампата, която идва от бул. "Левски“ между "Сливница“ и "Цар Освободител“, минава покрай съществуващи сгради. Те имат коти, на които са построени и основата на които са с 6 метра по-ниски от сградите, които са построени от другата страна на кръстовището в горния край, където е посока "Владиславово“ вдясно. 6 метра е денивелацията. За да се преодолее това нещо сме използвали наклони, които са допустими в кръстовища до 4%, но действително се получава едно качване, за да можем да преодолеем тези разминавания. Няма как да махнем съществуващите сгради от околния ландшафт. Ако тях ги нямаше, нямаше да има такъв проблем и щяхме да направим някакво средно положение. Няма как да оставим едната сграда във въздуха, да не може да се стига до входа й, а на другата да и засипем първия етаж. Заради тези две постройки една срещу друга, нови сгради от преди 5-6 години, се получи този наклон. Архитектите, когато са издавали разрешителни за строежа на тези сгради, са им дали коти, които са се връзвали според околния терен по това време. И той не е бил съобразен с бъдещето изграждане на "Левски“. Когато заснехме терена установихме, че няма по какъв друг начин да се реши проблемът. Смятам, че сме взели едно от най-рационалните решения в този район. Получава се надлъжен наклон, малко елипсовидно стана кръстовището, но смятам, че сме постигнали най-доброто решение предвид обстоятелствата. Докато се изграждаха двете съоръжения кръстовището продължаваше да работи, на всяко едно пресичане с другите булеварди направихме всичко възможно да има по две съоръжения от двете страни, за да не се спира движението на съществуващия булевард, за да има най-малко притеснения за варненските шофьори“, обясни инж. Иванов. |
Още по темата: | общо новини по темата: 179 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/30 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 05.04.2019 г.
0
Aнонимен
на 04.04.2019 г.
0
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
0
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
0
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
0
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
+1
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
+2
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
-1
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
0
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Вдигат цената на водата във Варна от 1 януари 2025 г.
11:27 / 26.11.2024
Благомир Коцев с важна заповед
15:47 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета