С кратко CV на посочения мейл: marketing@fccvarna.bg можете да кандидатствате до 20 август включително.
Сформираните три доброволчески и стажантски програми ще бъдат активни от 21-ви август до 3-ти септември и ще приключат с диплом и сертификат от Международния филмов фестивал "Любовта е лудост".
Доброволците-асистенти ще бъдат ангажирани с отговорността и удоволствието да придружават чуждите ВИП гости - световни имена, някои от тях за първи път в България. Функцията на асистента в конкретните случаи ще бъде определяща за впечатленията, които гостът ще събере от визитата си на фестивала. В същото време достъпът до подобни ВИП персони ще Ви даде невероятния шанс за комуникация и емоция от преживяното. Богата обща култура за всеки един от асистентите ще бъде от полза, както и опита в общуването в подобни ситуации. Очакват се преводачески възможности в свободен стил, но не професионални. Ще бъдете спътник по време на трансфер, на акредитация и настаняване в хотела, ще се наложи евентуално придружаване по време на прожекциите, на пресконференциите и коктейлите, както и на другите съпътстващи събития, а при желание на госта, може да се открие възможност за разходки и презентиране на града. Предполага се да бъдете на разположение от 9:00ч. сутринта до 22:00ч. вечерта, като съвсем не е задължително, защото определящо за Вашата активност ще бъде желанието на госта.
Доброволците-администратори ще имат възможността да бъдат част от фестивалния живот на 25-тия юбилеен филмов фестивал "Любовта е лудост" всеки ден и всяка минута от 25-ти август до 3-ти септември включително. Те ще бъдат активни в бюрото за акредитация на гостите, разположено в касово фоайе на Фестивален и конгресен център - Варна. Същевременно ще посрещат и информират за събитията и програмата на предстоящия кинофорум, като ще упътват и ще координират гостите и публиките при възникнали ситуации. Тяхната роля е не само в центъра за информация, но и в залите за кинопрожекции и пресконференции. Планово по график те ще насочват зрителите в зала 1, в зала "Европа", в зала 6 и в Пресцентъра, като по време на представянията на филмите и техните творчески екипи и по време на прожекциите доброволците -администратори ще се грижат за реда и спокойната атмосфера.
Доброволците-фотографи ще имат достъп до всички събития на фестивала и шанса да отразяват случващото се в кадри. Репортажните снимки веднага ще бъдат публикувани в социалните мрежи с авторски права за съответния фотограф, а комуникацията с популярните личности и емоционалните моменти ще си останат за Вас богатство за цял живот.
Предложената възможност ще Ви провокира и ще Ви отведе в света на киното, в тайните на киноиндустрията, а защо не и в комуникационната мрежа на световните кинофестивали.