© Varna24.bg | | Проект "е-община Варна - ефективна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите" ще представи общината. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III "Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление", подприоритет 3.1. "Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление", Бюджетна линия BG051PO002/08/3.1-02, съгласно договор за безвъзмездна помощ №А09-31-37-С/01.06.2009 година.Общата цел е реализиране на система за интегрирано административно обслужване и предоставяне на административни услуги от общинската администрация (е-община).
Специфични цели:
1. Предоставяне на по-качествени, по-бързи, по-евтини и по-сигурни административни услуги (включително електронни услуги), насочени изцяло към потребителите (граждани и бизнес) и задоволяване на техните потребности. 2. Подобряване на ефективността и ефикасността на административната дейност на общинската администрация и на предоставяните административни услуги. 3. Повишаване на прозрачността в дейността на администрацията.
Очаквани резултати:
1.Създаване на документ "Референтен модел" (единна стандартизационна референтна рамка) за структурите на общинската администрация, който включва структурирана информация за състоянието и целеви оперативен модел за реализиране на е-община. 2.Разработени Вътрешни правила за управление на вътрешния оборот на електронни документи и документи на хартиен носител 3.Изградена и въведена в експлоатация ИКТ структура. 4.Разработен и внедрен приложен софтуер. 5.Обучени служители. 6.Предоставяне на е-услуги на ниво "транзакция". 7.Интернет сайт /портал/ с унифицирана визия и стандартизиран достъп до е-услуги и информация. 8.Изградени точки за публичен достъп до е-услуги на обществено достъпни места. 9.Вътрешен нормативен акт, който регламентира процедурите и функционалните задължения по отношение събирането, анализирането и оповестяването на оценката на качеството на административното обслужване и измерването на удовлетвореността на потребителите. 10.Работеща система за обратна връзка с потребителите на административни услуги, която предлага различни форми и информационни канали за измерване удовлетвореността на потребителите. 11.Информационен справочник за административното обслужване. 12.Рекламно-информационни брошури за нововъведените е-услуги и система за обратна връзка с потребителите. 13.Рекламно-информационен видео клип за начините и формите за използване на нововъведените е-услуги 14.Информираност на целевите групи. 15.Повишаване качеството на административното обслужване. 16.Прозрачност в дейността на администрацията.
Ръководител на проекта е Михаил Куликов. |